Zenonas kviečia keliauti

    Message 1 of 1 , Jun 10, 2010
      Zenonai,

      Linkiu nuostabios kelionės. Užpernai, po darbų Bosnijoje, atostogavau
      Šveicarijos kalnuose ir važiavau tuo traukinėliu į Jungfrau viršukalnę,
      berods 3,500 metrų aukštyje. Tai tikrai įspūdingas vaizdas ir kelionė,
      jei tik gražus oras. Laukiu įspūdžių!

      Įkėliau savo vaizdinį savaitraštį, ką čia Čikagoje mąstau ir išgyvenu,
      "Išsiaiškinimai 2: Iš mauro namų":
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&&k=0&q=&s=0&c=0&a=-1&z=&id=375
      taip pat vieną giesmę, spiritualą iš savo parapijos:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&&k=0&q=&s=0&c=0&a=-1&z=&id=379

      Rengiu kitą laidą, apžvelgsiu įvairiausius išsiaiškinimus, aptarsiu jų
      brėžinį:
      http://www.worknets.org/upload/AndriusKulikauskas/20100604issiaiskinimai.png

      Atrodo, kad mano draugas David praras savo namus, tad ieškau kur gyventi.
      Dirbu South Shore rajone, Čikagoje, prie pat ežero.

      Kaip gyvename?

      Andrius

      Andrius Kulikauskas, Minčių sodas, http://www.ms.lt, ms@...