Penktadienį, 18:00, kviečiu į parodos uždarymą

    Message 1 of 1 , May 18, 2010
      Kviečiu visus pabendrauti penktadienį, gegužės 21mą, 18:00, Užupio
      Galeroje, Vilniuje, šalia Vilnelės, į šiaurę nuo Užupio kavinės.
      Pristatysiu naują meno kūrinį, kuriuo vaizduoju ryšį tarp savo ir Dievo
      atsakymų į 12 klausimų.

      Surašiau savo atsakymus į 12 klausimų, kuriais kalbinu šviesuolius:
      http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?AndriusKulikauskas
      Ir taip pat, kaip įsivaizduoju Dievo atsakymus:
      http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?Dievas
      Ir lyginau mudviejų atsakymus, norėdamas suvokti skirtumą tarp Dievo ir
      mano požiūrių, ir rasti kaip tampriau bendrauti. Jojo ir savo atsakymus
      į kiekvieną klausimą suvedžiau į po vieną žodį:

      1) Kas man rūpi?
      Dievas: Kasdienybė
      Andrius: Nesivaržyti

      2) Ar man rūpi pamąstyti? Kaip save įtakoju?
      Dievas: Likimais
      Andrius: Pasišvenčiu

      3) Ką vertinu?
      Dievas: Meilę
      Andrius: Tiesą

      4) Ką klausiu?
      Dievas: Būtinumą
      Andrius: Tarpseną, tarpą (kultūrą)

      5) Ko siekiu?
      Dievas: Pasiekti
      Andrius: Įžiebti

      6) Ar mąstau atvirai? Kaip atsiskleidžiu?
      Dievas: Atsakomybe
      Andrius: Dovana

      7) Kur geriausiai mąstau? Kaip gilinuos?
      Dievas: Laisve
      Andrius: Atsiplėšiu

      8) Ką svajoju?
      Dievas: Amžinybę
      Andrius: Atverti

      9) Kaip vienas kitam padėti?
      Dievas: Kviečiu
      Andrius: Plėtoju

      10) Ką išmanau?
      Dievas: Dorumą
      Andrius: Galimybes

      11) Ką pamokyčiau?
      Dievas: Atsidavimo
      Andrius: Pradų

      12) Ką išmanau apie Dievą? Ką išpažįstu?
      Dievas: Atsiskleidimą
      Andrius: Šilumą

      Toliau, pagalvojau, kaip skiriasi Dievo ir mano požiūriai? Įžiūrėjau du
      skirtumus:
      * Man duotos aplinkybės, o Dievui jos neduotos, nebent jas prisiima.
      * Dievas gali būti ar nebūti - jisai yra pirm buvimo - bet man
      asmeniškai svarbu, kad jis būtų.

      Ryžausi tai pavaizduoti paveikslu. Prisiminiau iš vaikystės:
      * Kai eidavom gulti, ir gulėdavau lovoje, pamąstydavau, kaip su Dievu
      užmegzti ryšį, ir jo ieškodavau blankiausioje vietoje lubose, labiausiai
      neapibrėžtoje vietoje, tarsi ten jam būtų paprasčiausia apsireikšti.
      * Tuomet kartais pravažiuodavo automobilis, sušvisdavo kambaryje ir
      pamanydavau, ar Dievas nori kažką tuo pasakyti?
      * Kartais pagalvodavau, koks bus pasaulis 2000 metais? būsiu jau
      suaugęs, bene turėsiu šeimą ir save prisiminsiu. Ir sau kartais
      pamojuodavau. Ir dabar kartais sau pamojuoju atgal.
      * Sapnuodavau, išsiaiškinu, kad įmanoma skristi, tai nesudėtinga, tik
      reikia kopti į orą, ir kai įsitikinu, tada man rūpi kitus pamokyti.
      Visa tai sudėsiu į paveiklsą, taip pat skrendančių šviesuolių kultūrą,
      kaip dūkstame ir žaidžiame danguje, ir dargi kaip mylimajai aiškinu savo
      filosofiją, jos sandaras.

      Štai tyrimo ir pradėto darbo nuotraukos:
      http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?DievoIrAndriausAtsakymai

      Tad kviečiu sueiti ir pabendrauti, pasipasakoti, kas naujo? O kitą
      savaitę, gegužės 27tą, išskrendu į Čikagą bent metams dirbti
      korepetitoriumi. Liūdna palikti Lietuvą, kaimą, draugus ir
      artimuosius. Taip pat liūdna, kad man nepavyko "Minčių sodą"
      įtvirtinti. Dirbsiu 40 valandų į savaitę, o kiek laiko beliks, manau
      skirsiu savo gyvenimo tikslams, pamąstymams, kaip šviesuolių kultūrą
      išsakyti, ją perteikti ir diegti? Manau, daug mažiau rūpinsiuos kitų
      veikla, nebent vietoje, pas savo draugą maurą David Ellison-Bey, pas
      kurį gyvensiu. Man rūpi išlaikyti lietuvybę ir sugrįžti į Lietuvą, tad
      tikiu rašyti, skaityti ir prasmingai pabendrauti. Pamatysim.

      Kviečiu į parodą,

      +370 699 30003