Jaunųjų kūrėjų leidinys kviečia!

    Message 1 of 1 , Apr 15, 2006
      Šį laišką siunčiu UTF-8 koduote. Andrius
      ugdome mums brangų šviesuolį Zenoną Anušauską ir puoselėjame jo kertinę
      vertybę "kūrybinės talkos pasireiškimas".

      Kviečiu jus įsijungti į mūsų grupes, o ypač pastarąją (siųskite tuščią
      laišką adresu talka-subscribe@yahoogroups.com ). Labai vertinu jūsų
      iniciatyvą (jų tarpe http://www.folding.lt puikus pavyzdys "kūrybinės
      talkos pasireiškimo" - tūkstančiai asmeninių kompiuterių laisvi ciklai
      pajungiami ieškoti vaistų nuo kol kas nepagydomų ligų. Džiaugiuos jumis
      šviesuoliais ir kviečiu bendradarbiauti.

      Pridedu laišką.

      +370 (699) 30003
      Vilnius