Video tiltų kursai, nameliukai, ir šeštadienis Gedimino 9

    Message 1 of 1 , Oct 17, 2009
      Lina, Jus ir Žydrę ir kitus įtraukiau į "Minčių sodo" palaikomą, Tomo
      Čepaičio vedamą susirašinėjimą "Žmoniškai" (turim ir Audronės "Veikti
      plačiau" bei bendrą "Minčių sodo" susirašinėjimą. Įvairiuose
      renginiuose ieškau šviesuolių, jei sutinka, įtraukiu juos į mūsų
      susirašinėjimą. Jei norite atsisakyti mūsų laiškų, prašau siųsti bet
      kokį laišką adresu zmoniskai-unsubscribe@yahoogroups.com (atitinkamai
      veiktiplaciau-unsuarba tiesiogiai man ms@...

      Žydre, skatinu tave teikti paraišką, o taip pat, plačiau prisistatyti
      čia, kuo domies, ką veiki, kaip galėtumėme bendradarbiauti? Kokia tavo
      svajonė?

      Franz paaiškino, kad iš vienos šalies gali dalyvauti iki penki žmonės.
      Šiandien aplankiau Užupio šerifą Vytautą Ratkevičių naujame kūrybos
      židinyje Gedimino 9 ketvirtame aukšte. Jis irgi norėtų dalyvauti, ir
      kaip įsitikinau, turi plačią patirtį rengiant video bendravimą. Taip
      pat kalbėjome apie "nameliukus" kūrybinių židinių šviesuoliams ir jų
      veiklai.

      Būtų gerai, kad iš Lietuvos dalyvautų:
      * nors vienas žmogus susijęs su Zenono Anušausko
      http://www.internetinetv.lt, pavyzdžiui, Odeta Abromavičiūtė
      * nors vienas žmogus susijęs su Užupio respublika, kaip antai Vytautas
      Ratkevičius, Vygantas Vėjas, Tomas Čepaitis
      * Raimondos Laužikienės veikla Klaipėdoje irgi manau labai reikšminga,
      plėtojant kūrybinių verslų galimybes.
      Dar kas norėtų dalyvauti?

      Irena Buinickaitė ("Irena iš Seimo") irgi domėjosi, jinai su Zenonu tai
      pagrindiniai "Minčių sodo" video tiltų rengėjai, bet abu dar
      nepakankamai gerai moka anglų kalbą. Tikiu pramoksime, bus vis progų,
      pavyzdžiui, COMMUNIA renginių: sekantis bus Liuksemburge vasario mėnesį,
      Europos komisijai rengs pasiūlymus visuomenės turto klausimais, gal
      norėtum nagrinėti dokumentus (anglų kalba) ir ištirti galimybes
      Lietuvoje tobulinti įstatymus? Gal dar kam įdomūs tokie visuomenės turto
      ir autorinio darbo teisiniai klausimai?

      Aptarkime kartu, kaip įsivaizduojame mūsų bendradarbiavimą, kokie mūsų
      sumanymai?

      Pavyzdžiui, šiandien su Vytautu aptarėme galimas sąlygas kūrybos
      židiniams, gaunantiems kilnojamus nameliukus:
      * toje vietovėje turėtų gyventi brandus šviesuolis - svajotojas
      * svečiuotųsi jį ar ją palaikantis veiklus visuomeninkas
      * vietinę veiklą vis pristatytų video įrašais (tarkim kas mėnesį) per
      Zenono http://www.internetinetv.lt taip pat nuotraukomis ir dienoraščiu
      (tarkim kas savaitę)
      * vis internetu palaikytų ir gyvą ryšį per "chat" kurį papildytų
      telefono pokalbiai, radio laidos, video pabendravimai
      * vyktų vietiniai renginiai
      * išsakytų, vaizduotų, derintų ir įgyvendintų savo asmenines svajones
      * dar kaip įsivaizduojame?

      Vytautas papasakojo, kad tie nameliukai yra 25 kvadratinių metrų ir
      kuriami iš laivininkystės konteinerių. (Internete radau bene kitos
      įmonės panašius vagonėlius:
      http://www.autofartus.lt/lt/produkcija/konteineriai/ ) Vytautas yra
      išmąstęs visą eilę esminių sprendimų kūrybos židiniams:
      * Nameliukai yra kilnojami, užtat gali būti pastatomi laikinai keliem
      mėnesiem ar keliem metam, kolei (kaip įsivaizduoju) židinys išauga iš
      dviejų iki kelių ar keliolikos ir įsitvirtina rimtesniame būste.
      * Nameliukai yra konteinerių matmenų, tad juos galima lengvai vežti
      sunkvežiamiais, traukiniais, plukdyti laivais, kilnoti kranais.
      * Nameliukai yra statomi ir iš senų konteinerių, kurių yra po visą pasaulį.
      * Nameliukų sienos yra statomos iš vietinių medžiagų, kas yra
      ekologiška, sveika, sava, žmoniška, nebrangu, gali būti ir kūrybinga bei
      meniška.
      * Nameliukų sienos statomos talka, kviečiant visą bendruomenę.
      * Nameliukai yra kilnojami, užtat atpuola didesnė dalis statybinių leidimų.
      * Nameliukai atitinka statybinių vagonėlių standartus (įšvietei,
      vandeniui, elektrai, šilumai ir t.t.) tad tenkina valdžios reikalavimus.
      Žodžiu, tai labai panašu į tai ko pageidautumėme mūsų kūrybos židinių
      veiklai, tiek kaime, tiek mieste.

      Vytautas Ratkevičius taip pat sutiko ateinantį šeštadienį, spalio 24 d.,
      vakare kartu rengti susipažindinimo vakarą Gedimino 9, Vilniuje,
      ketvirtame aukšte kur susipažintumėme su jo bendražygiais ten
      kuriančiais verslininkų visuomeninkų veiklos židinį (kaip The Hub
      http://the-hub.net kurį Londone aplankėme su Zenonu ir Irena), taip pat
      supažindinčiau su Minčių sodo internetine veikla, kaip įvairiausiomis
      priemonėmis (chat, wiki, laiškais, RSS, video) palaikome šviesuolius,
      kaip kuriu "pasaulio talkos svetainę", žr. mano paraišką
      http://www.helproom.org/proposal/ pamokysiu kaip įsijungti (atsineškite
      nešiojamus kompiuterius!), manau ir Zenonas bei kiti galės pamokyti,
      kaip kurti filmukus ir juos įkelti į http://www.internetinetv.lt Ir
      taip pat dalyvausime nuotolinėmis priemonėms (wiki, chat) New Yorke
      rengiame renginyje Open 311 DevCamp
      http://open311.org/2009/09/announcing-open311-devcamp/ (Amerikoje
      telefono numeris "911" sujungia su nelaimių tarnybomis, o "311" su
      buitinės (neskubios) pagalbos tarnybomis. Kuriamos tokio pobūdžio
      internetinės priemonės, tai manau įdomu ir Aš Lietuvai
      http://www.aslietuvai.org dalyviams. Pasimokysime! (taip pat kviečiame
      programuotojus!)

      Laukiam laiškų, minčių, sumanymų, svajonių!