Re: As Lietuva: Vilniuje, taip pat Internete

    Message 1 of 1 , Oct 12, 2009
      Zenonas Anušauskas kviečia visus dalyvauti "Aš Lietuvai" įdėjų
      pristatyme šį ketvirtadienį, 14:00-17:00, Vilniuje, Seime, Europos
      informacijos biure, leidimų nereikia. Ketina rinktis kas antrą savaitę.

      Važiuosiu kartu su Zenonu, taip pat kviečiu visus tuo metu įsijungti
      Internete. Renginys bus transliuojamas per Internetinę televiziją
      http://www.internetinetv.lt Taip pat kviečiu dalyvauti Minčių sodo
      (Worknets) chat (pasiplepėjimo) kambaryje: http://www.worknets.org/chat/
      Ten pabendrausime, rašysiu kas vyksta, galėsite persiųsti klausimus.

      Man labai svarbu, kad ko daugiau iš mūsų išmoktumėme, kaip naudoti
      įvairias internetines priemones, pirmiausia "chat", nes gyvai
      pabendraudami galim pamokyti visų kitų priemonių. Noriu kas savaitę
      rinktis ir mokytis internetinio bendradarbiavimo, nes "Minčių sodui"
      ieškau užsakovų komandiniams darbams, ir man rūpi Lietuvoje turėti rimtą
      būrį talkininkų. Vienas kitą palaikysime nemokamai, o kai surasiu
      užsakovą, tada duosiu ir apmokamo darbo.

      Prašau man paskambinti +370 699 30003 jeigu norite pasimokyti tokio
      bendravimo bei dalyvauti "Minčių sodo" darbuose. Galite susisiekti ir
      per Skype, esu "minciusodas".

      Tad labai kviečiu dalyvauti ir tuo pačiu palaikyti "Aš Lietuvai" dalyvius!

      http://www.ms.lt, ms@...