Aš Lietuvai: Kokios talkos ir Liet uvos linkime?

    Message 1 of 1 , Jun 10, 2009
      Sveikinu naujus "Minčių sodo" dalyvius, Mūsų yra net keli susirašinėjimai.

      Dalį mūsų įtraukiau Užupyje http://www.umi.lt kur rengiau savo parodą;
      dalį įtraukiau Vilniaus universiteto bibliotekoje kur svarstėm ar
      Lietuvoje homoseksualai diskriminuojami; ir dalį įtraukiau Lietuvos
      seime kur susipažinom su Tomo Girdzijausko ir kitų rengiamą lietuvių
      sumanymų talką "Aš Lietuvai".

      Tomas kviečia mus pasisakyti, kokios talkos ir Lietuvos linkėtumėme.

      Pasisakykime!

      +370 699 30003

      -------------------------

      http://www.tedas.lt/

      Organizatoriams: prasideda naujas projekto etapas

      Dėmesio!

      visiems norintiems dalyvauti organizuojant

      "Aš Lietuvai" nacionalinių idėjų talką!

      ligšiolinei komandai, skype grupėms, moderatoriams

      Pradedame naują etapą, vykdomas pilnas reorganizavimas

      Efektyviam atsakomybių pasiskirstymui, savi-motyvacijai, komandų ir
      organizacinei struktūrai suformuoti iš visų norinčių dalyvauti reikia 3
      sakinių:

      * kaip įsivaizduoju savo įnašą į projektą arba kodėl noriu dalyvauti
      projekte?
      * kaip aš kurčiau tokį projektą nuo pat pradžių? sufleruojantys
      klausimai bet ne ribojantys atsakymą
      o kaip tobulinčiau esamą projektą arba ką jame daryčiau iš
      esmės kitaip?
      o kas yra galutinis projekto produktas, kokio/ų tikslo/ų jis
      turi siekti?
      o kaip turi veikti, iš kokių komponenčių sudaryčiau?
      o kaip planuočiau projektą 1metus į priekį, kaip turi plėstis
      projektas?
      o kokius papildomus žmones kviesčiau į organizatorius, kokią
      orgschemą kurčiau?
      o kaip realizuočiau idėjas praktiškai?
      * kaip įsivaizduoju Lietuvos ateitį arba mano asmeninė vizija,
      idėja, sprendimas Lietuvai.

      Užtenka 3 esminių koncentruotų sakinių į
      http://ideatorrent.p1.terramedia.lt/ideatorrent/idea/75
      arba išplėstinio aprašymo į emailą aslietuvai@...