As Lietuvai: Pirmadieni, 15:00, Seime

    Message 1 of 1 , May 19, 2009
      Ačiū Irenai Buinickaitei ir visiems, įtraukiusiems mus į "tedo" veiklą
      http://www.tedas.lt Tomas Girdzijauskas subūrė įvairiausius šviesuolius
      kartu rinksiančius Lietuvai prasmingus užmojus bei sumanymus. Po truputį
      ir aš bei kiti įsijungiame. Šiandien dalyvavau technologijos aptarime.

      Raginu dalyvauti pirmadienį, 15.00 - 18.00, Seime, pristant Lietuvos
      užmojų rinkimo sumanymą "Aš Lietuvai" (tuo tarpu vadinasi "Aš Lietuvai").
      Būtina iš anksto registruotis http://www.tedas.lt nes mums turi parūpinti
      leidimus į seimą.

      Tomas organizuoja sumanymų rinkimą taip, kad tai vyktų ko plačiau. Tad
      kviečiu mus tiesiog "Minčių sode" rašyti, ko siekiame sau ir kitiems.
      Pavyzdžiui, [uzmojis]aš seniai noriu, kad Lietuvoje pakeistų taisykles
      pagal kurias negaunu teisių vairuoti nes mano akys per silpnos (10
      dioptrių) nors su akiniais matau puikiai.[/uzmojis]

      O taip pat imsiu su kitais kurti kukliausias, paprasčiausias priemones
      rinkti ir kaupti tokius užmojus. Šiom dienom tikiu suprogramuoti programą
      galinčią iš internetinių tekstų ištraukti [uzmojis] [/uzmojis] ar
      panašiais skliausteliais užskliaustais užmojus ir juos kaupti užmojų
      aruode.

      Kviečiu ypač Audronės Anušauskienės grupėje "Veikti plačiau"
      http://groups.yahoo.com/group/veiktiplaciau/ burtis ir palaikyti
      http://www.tedas.lt "Aš Lietuvai" judėjimą. Galite įsijungti čia:

      Andrius Kulikauskas, Minčiu sodas, http://www.ms.lt, ms@...

      "Aš Lietuvai" konferencijos Seime gegužės25 programa
      Nacionalinės misijos šiuolaikiniame pasaulyje beieškant
      arba "Aš - Lietuvai"
      Vilnius, Seimo III rūmų salė, 2009-05-25 (15.00 - 18.00)
      Žr. http://www.tedas.lt

      PROGRAMA:

      14.00. Dalyvių registracija (852396334, 852396984, forma tedas.lt Įėjime
      bus leidimą gavusiųjų sąrašas, registruotis prašome iki penktadienio)
      15.00. Konferencijos atidarymas (Seimo nariai: IVPK pirmininkas Vytautas
      Grubliauskas, Gintaras Songaila).
      15.15. Kaip šiuolaikinis "masinis bendradarbiavimas" keičia uždaras,
      pasitikėjimą praradusias sistemas. Pranešėjas Tomas Girdzijauskas (VšĮ
      "Aristera-Dexia" savininkas, lektorius)
      15.30. Estijos pavyzdžiai: "Mano Estija" MinuEesti.ee ir kt. (pristato
      svečiai iš Estijos).
      16.00. Pasaulinė idėjų konferencija "Technology. Entertainment. Design"
      (TED.org). Pristato TED narys-rėmėjas dr. V.Lašas (UAB "Skubios siuntos"
      generalinis direktorius).
      16.20. Idėjų šturmo platformos (ideatorrent, ideas.obamacto.org JAV
      Prezidentas, ideastorm.com DELL, ir kt.). Pranešėjas Algis Stankevičius
      (UAB "Terra Media" direktorius).
      16.40. Nacionalinės Idėjos Turnyras. Pranešėjas Vadim Sazonik (projekto
      vadovas, VU TVM studentas).
      17.00. Nacionalinių idėjų pavyzdžiai. Pranešėjas Aivaras Pranarauskas (UAB
      "Success.lt" vadovas).
      17.15. Sėkmingos Tautos Idėja. Aurimas Guoga (UAB "Magistrai" savininkas,
      populiarus knygų ir mokymų audio programų autorius, aguoga.lt)
      17.30. Diskusija. Nutarimai dėl iniciatyvos tęsimo būdų.
      18.00. Konferencijos uždarymas.
      Pranešimą parašė Tomas Girdzijauskas ties 06.29