Kviečiu į parodą, penktadienį, 19:00, "Minčių sodo Pavasario darba i"

    Message 1 of 2 , Apr 29, 2009
      Kviečiu į savo meno parodą, penktadienį, 19:00, "Minčių sodo Pavasario
      darbai", Užupio meno inkubatoriaus (UMI) galeroje
      http://www.umi.lt/galera.php taip pat
      http://www.flickr.com/photos/50525222@N00/

      Galera yra šalia Vilnelės, į šiaurę nuo Užupio kavinės. Ačiū Tomui
      Čepaičiui ir Vygantui Vėjui už galimybę surengti šią parodą.

      Meno parodą atidariau prieš dvi savaites, o per tą laiką pastoviai
      priimu lankytojus ir kuriu naujus darbus. Mano tema tai "uždavinio
      sprendimo eiga". Mano parodos ištakos tai mano piešiniai savo studentų
      Bosnijoje kada jie laikydavo mano matematikos egzaminus. Piešinius
      padidinau iki plakatų dydžio ir išdėsčiau parodyti uždavinių sprendimo
      eigą, kaip sutrinka, sulaukia įkvėpimo ir užtikrintai išsprendžia.

      Šias dvi savaites Vyganto paskatintas pradėjau tapyti. Būsiu nutapęs
      devynis darbus, iš kurių didžiausias yra 5 kvadratinių metrų. Iš viso
      septynis kartus tapau "Minčių sodo" dalyvę, serbę Aną Ilič, kaip
      uždavinių sprendimo mūzą. Taip pat papaišiau kaimo mergytę Jonytę, kaip
      mūzos sielą. Jos kartu vaizduoja pasaulio sutvėrimą.

      Parodos metu gros ansamblis "Į kūną". Taip pat kviečiu visus
      muzikantus, poetus, rašytojus ir įvairiausius kūrėjus. O šeštadienį
      vyks gatvės muzikos diena http://www.gatvesmuzika.lt tad kviečiu ją
      švesti su mumis Galeroje.

      Išdalinsiu savo meno kūrinius visuomenei, būtent visiems, kurie sutiks
      juos globoti. Ieškau globėjų didžiausiems kūriniams. Gal tiktų
      mokykloms, ligoninėms ar kitoms įstaigoms?

      Ačiū Žilvinui Radavičiui už gražius straipsnius Vilniaus dienos ir
      Vorutos laikraščių tinklalapiuose:
      http://vilniaus.diena.lt/naujienos/miestas/vilniuje-atidaryta-andriaus-kulikausko-kurybos-paroda-213095
      http://www.voruta.lt/article.php?article=1765
      http://www.radaviciai.lt/?Naujienos:Kult%C5%ABra

      Laukiu visų! Pavaišinsiu ledais. Kvieskim ir kitus. Ačiū!

      +370 699 30003
      Vilnius
    • Jonas Kristonaitis
      Message 2 of 2 , May 3, 2009
        ..nuoširdūs sveikinimai šviesios, spalvingos parodos proga..
        Dailės mokytojas Gintaras.