Penktadienį, 19:00, kviečiu į savo pirmą parodą!

    Message 1 of 1 , Apr 15, 2009
      Penktadienį, 19:00, kviečiu į savo pirmą parodą! Užupio galeroje, šalia
      Vilnelės, į šiaurę nuo Užupio kavinės.

      Jau visus darbus sunešiau, išklojau ant aslos visus permąstyti ir su
      Vygantu Vėju pradėjom ruoštis. Galite užsukti, gal kaip nors padėsite,
      dirbsime visą ketvirtadienį ir manau penktadienį. Mano telefonas: +370
      699 30003.

      Gausis margajuostė, dešimts metrų, susidarančią iš įvairiausių darbų. O
      toliau dvi savaites kursiu naujus darbus ir kviesiu visus dirbti šalia
      ir išnaudoti galerijos galimybes "Minčių sodo Pavasario darbams".
      Trokštu visus paskatinti, kaip ir mane paskatina Vygantas, Tomas,
      Albertas, Rasa ir kiti. Galėsite įnešti savo darbą ir pasiimti kitą
      darbą, o visi darbai taps visuomenės turtu, sklendantis savais keliais.
      Tik nepasiimsite iš karto! o kitą dieną.

      Plazi gros penktadienį, kviečiu visus atsinešti savo kūrybos bei muzikos
      instrumentus.

      Vygantas išsakė gilią mintį, kurią persakysiu savaip. Jis klausė
      ankščiau, ką reikš lietuvių tauta už šimto metų ar tūkstančio metų?

      Juk išeiviams Amerikoje lietuvybės viršūnė yra kugelis, betgi bulvės į
      Lietuvą atėjo iš Amerikos ir pats žodis "kugelis" berods žydiškas. Mūsų
      laikais lietuvybę labiausiai išgyvename krepšiniu, kuris irgi atkeliavo
      ne taip seniai. Lietuvių tauta buvo kada nebuvo nė Vytauto, nė Žalgirio
      mūšio, nė Dariaus ir Girėno.

      Iš Vyganto supratau, kad tautos yra tai, kuriomis mūsų "laikmetis"
      įsiprasmina. Šiaip man nerūpi mano laikmetis, man rūpi gyventi
      amžinybe. Bet tauta yra terpė, kuria įprasminame savo laikmetį,
      susiejame su tuo kas buvo ir tuo kas bus. Savo gyvenimo siūlu jungiame
      senelius ir tėvus su vaikais ir anūkais.

      +370 699 30003
      Vilnius