Tomo ir Andriaus parodos Uzupio Galeroje

    Message 1 of 1 , Apr 2, 2009
      Šiandien (ketvirtadienį) buvau Užupio Galeroje pas Vygantą Vėją. Rytoj
      (penktadienį) vakare (berods 18:30 ?) atidaroma Tomo Čepaičio paroda.
      Tomas berods Maskvoje pas savo mamytę. Tai bus proga jį prisiminti,
      pasidžiaugti kūryba ir taip pat apmąstyti kūrybines galimybes.

      Užupio Galera tai bene gyviausia ir šauniausia Lietuvoje! (Gal žinom
      kitų?) Spręskite patys:
      http://www.umi.lt/galera.php
      http://www.umi.lt/galera_archive.php
      Tai Užupio Meno Inkubatoriaus galerija.
      http://www.umi.lt/apiemus.php
      Galera šalia Vilnelės, į šiaurę nuo Užupio kavinės.

      Susitariau su Vygantu, rengsiu savo pirmą meno parodą penktadienį,
      balandžio 17tą dieną, būtent Užupio galeroje. Vadinsis "Minčių sodo
      Pavasario darbai" (Ačiū Vygantui už pavadinimą.) Tikiu visi kaip nors
      įsijungsime!

      Parodą rengsiu net tris savaites. Kviečiu kartu išnaudoti šią galimybę.
      * Kviečiu į atidarymą, penktadienį, balandžio 17tą dieną, kur rodysiu
      savo piešinius. Pagrindiniame kambaryje pakabinsiu Bosnijoje nupaišytus
      algebros studentus, įdomesnius padidinsiu, kaip tapetus. Kitame
      kambaryje apžvelgsiu likusią savo kūrybą.
      * Toliau kviečiu apsilankyti, dvi savaites kursiu vieną didelį naują
      darbą, "Sprendimo eiga", 2 m x 5 m. Paišysiu Matematikos Mūzą,
      sprendžiančią sunkų uždavinį, bene dvylika paveikslų, iš kurių vieną dar
      padidinsiu. O ji spręs Bosnijos problemą, kaip užauga, įsimyli ir
      sukuria šeimą skirtingų tikėjimų bosniečiai. Galėsite šalia manęs irgi
      paišyti, arba jus papaišysime. Pabandykite ir pamokyti mane, gal jums
      pavyks!
      * Gegužės 1mą, penktadienį, pristatysim sukurtus darbus. Viename
      kambaryje mano mūzą, o kitame kambaryje nukabinsime mano kūrinius ir
      parodysime visų kitų suneštus darbus. Sugalvosime, kaip tuos darbus
      išdalinti jų globėjams, ir kaip interneto svetaine paskatinti globėjus
      palaikyti ryšį, plėsti globėjų ratą ir vis prisiminti bei paskatinti
      kūrėjus. (Kursime svetainę palaikyti Public Domain Fashion ir tuo pačiu
      palaikyčiau meno kūrinių globą, esame palaikę Amanda Koh sumanymą
      Prodigal Art http://prodigalart.blogspot.com bet įsivaizduoju kažką
      lankstesnio.)
      * Tą savaitgalį siūlau rengti ištisą "Minčių sodo" ir draugų kūrybos
      šventę. Pristatytumėme savo įvairiausia kūrybą - dainas, romanus,
      eilėraščius, šokius ir prašau, Matematikos Mūzos akivaizdoje arba lauke.
      * Nauji darbai liks kabėti vieną savaitę ir tada juos išdalinsime globėjams.

      Mano piešiniai ir sumanymai parodai:
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?LT/PavasarioDarbai

      Ieškau Matematikos Mūzos, mąslios - susikaupiusios - įkvėpiančios -
      išraiškingos, kurią galėčiau dvyliką kartų paišyti, maždaug po valandą.
      Ar yra tokių mūzų? Prašau pagalbos!

      Įsivaizduoju blaivią Galerą, bet gal kas suneštų (nealkoholinių) vaišių?
      nes mano kišenę suės meno reikmenys. Ir kas matematiškai ar tiesiog
      linksma nuotaika įrodytų blaivybės džiaugsmus?

      Žodžiu, daug darbo, tad kviečiu į linksmą talką! ir į Tomo parodą.

      +370 699 30003
      Vilnius