Re: Susitikimas Londone; Kaip atsakyti į smu rto grėsmę? Prašau šviesos!

    Message 1 of 1 , Mar 22, 2009
      Audrone,

      Pakalbėjau su Zenonu, paaiškinau, kiek suprantu, kaip su Rasa ir jisai
      sutiko, kad iš tikrųjų negerai, neteisinga, kaip su ja anoniminiai priešai
      elgiasi. Raginu visus paskambinti Rasai, nes ji neteisingai daro, slepia
      problemą, manau reikėtų viešinti ir ją palaikyti, bet ji turi pati to
      norėti. Aš jai bandžiau skambinti, bet ji nekelia ragelio, manau dėl to,
      kad neatpažįsta mano numerio.

      Aš ir kiekvienas galim klaidingai mąstyti, durnai kalbėti, bet nevalia dėl
      to prieš mus smurtauti, juo labiau mus bauginti ar mums grasinti. Ir
      nevalia atsiriboti nuo aukos, dori žmonės palaiko puolamą, kokios spalvos
      ar lyties bebūtų, betgi ypač silpnesniuosius. Ir palaiko atvirai, ypač
      kai puola slaptukai, kaip puola gauja. Prašau gilintis.

      Būtent tokie negarbingi puolimai teršia tikrus, garbingus lietuvius,
      partizanus ir disidentus, šviesuolius, tikinčiuosius, kurie rėmėsi dorybę,
      Dievui, Tėvyne, artimu, o ne tamsa, prietarais, pasmerkimais. Kvieskim į
      šviesą, savo šviesa atskirkim šviesuolius nuo tamsuolių, pratinkim jų akis
      prie šviesos.

      Trečiadienį surengsim video tilta "Minčių sodo" ir tautiškumo tema, but ir
      dalyvių iš viso pasaulio, vesime lietuvių ir anglų kalbomis. Naudosim
      Strasser-Procom technologija tad video kanalais galės prisijungti net
      keturios, penkios vietovės ar žmonės. Kviečiu išbandyti:
      http://www.worknets.org/wiki.cgi?VideoMeeting
      Laukiam įvairiausių dalyvių.