Kaip komandai dirbti kūrybinį darbą?

    Message 1 of 1 , Aug 2, 2006
      EKVJUC wrote:

      > Sveiki Andriau.
      >
      > Smagu jausti, kad jau esate Lietuvoje. Nuolat gaunu "Minčių sodo"
      > konferencijos laiškus, skaitau juos ir semiuosi dvasinės jegos.
      > Man svarbiausia suburti kūribyngų žmonių komandą, kuri dirbtų
      > kūrybinį darbą taip suderintai, kad bet kokiai problemai optimaliausą
      > sprendimo būdą rastų per kiek įmanoma trumpesnį laiką, per trumpesnį
      > nei bet kuris iš komandos narių tai galėtų padaryti vienas. Šiuo mrtu
      > internete http://dzukijosvvg.projektas.lt/ kuriame metodiką, kaip
      > sujungti žmonių protus, kad jie sumuotūsi. Tikslesnis adresas
> [...]

      Zenonai,

      Ačiū už laišką, taip pat už sutikimą dalintis su visais. Buvo gera
      kalbėtis telefonu. Donato sukurta Internetinė priemonė tikrai grakšti.
      Džiugu, kad ją tobulinate toliau:
      * Leisite visiems skaityti ir rašyti be slaptažodžio, kad tai būtų tikra
      "virtuvė", o ne "salonas".
      * Pažymėsite, kad visas turinys yra visuomenės turtas, visi esame
      skatinami laisvai dalintis, naudotis, perkurti be atskiro sutikimo
      * Pagal galimybes pritaikysite Linukso operacinei sistemai ir Mozilla
      naršyklei

      Taip pat, kaip tariamės, laukiu jūsų mūsų stovykloje Atžalyne, Vilniuje,
      rugpjūčio 25-27tą dienomis. http://www.ms.lt/stovykla/ Tavo tema tikrai
      aktuali!

      Prašau atsivežti projektorių. Išbandysime Interneto video ryšį su
      kolegomis pasaulyje.

      Raimundo Vaitkevičiaus tema "psichometrika" ir Valdo Kavaliausko
      "solidariumo ekonomika" irgi labai svarbios.

      Laukiam laiškų šiomis ir kitomis temomis. Taip pat, ką reikėtų kviesti
      iš šviesuolių? Su kuo norėtumėme bendradarbiauti?

      +370 (699) 30003
      Vilnius