19121:00 - 24:30 Užupiečiai kviečia blaiv iai sutikti Naujuosius metus

    Dec 30, 2009
      Galutinai susitarėm ir linksmai, nuoširdžiai kviečiame su mumis
      negėrusiais (!) švęsti Naujųjų metų vakarą Užupio respublikoje, šalia
      Vilnelės į šiaurę nuo Užupio kavinės, prie pat balto Užupio tiltelio į
      niekur, Užupio meno inkubatoriuje http://www.umi.lt Užupio Galeroje.

      Dalyvaus tiktai tie, kurie visą dieną negers nė lašo alkoholio.

      Vygantas Vėjas ir aš susitinkame ten 19:00 su visais norinčiais padėti
      rengti šį nuostabų vakarą.

      Nuo 21:00 iki 24:30 užsirakinsime Galeroje, uždegsime šviesas, kad visi
      lauke pro langus matytų mus, šviesuolius, kaip mes dūksime, dūksime ir
      dūksime. Kas norės įeiti, galės man paskambinti +370 699 30003 ar
      gražiai pasibelsti ir jei tik girdėsim ir bus negėrę, įleisim.

      Reikia taip pat nešioti linksmą kepuraitę, bus galima ir vietoj pasidaryti.

      Turėsime projektorių, užkursime židinį, grosime ir paleisime muziką,
      kursime vaidybinius filmukus, šoksime, šoksime, šoksime, dainuosime,
      siautėsime.

      Šalia už keliolikos metrų veiks Stopkės baras, taigi pamatysime
      moksliškai, kas linksmiau švęs. Skaičiuosime, kiek žmonių pro langus
      mus stebės.

      Laukiame!

      +370 699 30003