Re: [tENgizKA_qc] p22 weldolet kaynağı

  • Haluk CAKMAKCI
    Message 1 of 9 , Mar 24, 2009
      Selam aydın,
      S.A da du tip bağlantıların çok kez ısıl işlemini yaptırdım, Burada kalınlık kaynatılan boru olarak düşünmek gerekli, çünkü kaynak yapılırken ana malzemeninde davranışını düzensiz ısıyla bozmuş oluyorsun, zaten bu tip bağlantılarda borunun tamamı seramiklenerek ısıtılır, daha sonra başına bela olmaması için yaptırman iyi olur.

      Bu arada milli çapkın mesutdan haberi olan varmıdır?

      Selamlar

      iyi dileklerimle
      Haluk CAKMAKCI

      Message 2 of 9 , Mar 25, 2009

        Aydın, herhangi bir şeye gerek yok, bana güven(!) gönder gitsin.
        Haluk, ben geçmişe sünger çekip ani bir kararla evlendim bu arada, çapkınlık hadisesi zaten Senin, Ferdi'nin ve Aydın'ın tekelinde idi, bana yıkmaya çalışmayın hiç, açıklarım bak elimdeki belgeleri burada  :))

        Cafer abi, sen bunları biliyorsun yalansa yalan de...

        Message 3 of 9 , Mar 25, 2009
          Mesut öncelikle Hayırlı olsun ve sana YENİ eşinle sana mesut bir hayat dilerim.

          Benim elimde belge olarak pek bişey yok ama, SK PUB ın oturunca o içine gömülen koltukları (içeri girince sağ taraftaki, içelim açılalım ve aynı zamanda yiyişelim rahatlayalım koltukları), murat beyin makam aracı olan nissan pick-up ve onun masum kazak şöförü, ve ayrıca CHEVRON kamptaki masumane paskalya partilerini denince akla ilk gelen sanırım o anlarda mes-ut edilen rus ve kazak kızlar geliyor.

          iyi dileklerimle
          Haluk CAKMAKCI

            Message 5 of 9 , Mar 25, 2009
              Mesutchum hayırlı olsun. senin adına cok sevindim.
              Çapkınlık konusunda Ferdinin üstünde adam yoktur. ama ne tezat bir durumdurki birtane kız görmedim onun yanında :))

              Gerçek çapkını açıklıyorum MELIH....

              --- 25/03/09 Çar tarihinde Haluk CAKMAKCI <haluk_2005@...> şöyle yazıyor:

              Kimden: Haluk CAKMAKCI <haluk_2005@...>
              Konu: Re: [tENgizKA_qc] p22 weldolet kaynağı
              Kime: tENgizKA_qc@yahoogroups.com
              Tarihi: 25 Mart 2009 Çarşamba, 15:36

[...]

              Yahoo! Türkiye açıldı!
              Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
              www.yahoo.com.tr
            • aydin ekinci