[svetosavlje] Re: Latini, kalendar i Kecmanov ton

  • kk
    Message 1 of 1 , Mar 31, 2000
      Ako sam dobro razumeo, vas sablaznjava najvise moja poruka o. Ljubi da je jedan obican pop? Uz vinjetu " :-) " koju ste prevideli?

      Ne smatram da je pop pogrdna rec za svestenika. Niti izraz nepostovanja. Ja sam blizak sa mnogim nasim svestenicima, kao i jeromonasima, pa do sada nisam primetio da nekoga ljuti ili vredja ako ga nazovu popom. Cak se i medju sobom jeromonasi sale pa zovu popom onoga koji ide po parohiji gde nema drugog svestenika. Sa o. Ljubom nisam blizak, ali sam po njegovom pisanju procenio da je covek sa slobodom rasudjivanja i smiren, pa sam mu stoga i uputio takve reci, sa izvesnom porukom. On je tu poruku shvatio, i to je moja jedina briga. Kako ce shvatiti ostali zavisi od licnog duhovnog ustrojstva svakog od ucesnika. Ko je strog prema sebi, nazalost je najcesce strog i prema drugima, pa ono sto ne dopusta sebi smatra zabranjenim i za druge. Moj ton ili recnik je stvar moje licne slobode i odgovornosti. Kad je u pitanju pisana komunikacija na ovoj listi, ja je dozivljavam kao sansu da svako iznese svoje slobodno misljenje o nekoj temi, a ne o ucesnicima na listi. Da li ce se koristiti recnik tipa "vase dubokopostovano velikodostojno prejemstvo..." ili " vas neutesni pregresni nedostojni..." sasvim je beznacajno ako se istice tema, i za mene je to nevazna formalnost, a u nekim slucajevima cak vuce i na slatkorecivost.
      Moje komentarisanje povodom pisanja prote Ljube je bio moj izraz simpatije i ljubavi prema njemu, verovali vi to ili ne!

      srdacno,
      Vladan Kecman, laik