[svetosavlje] Re: Latini, kalendar i SPC

  • NBitrovic@aol.com
    Message 1 of 7 , Mar 31, 2000
      Pomaze Bog.
      Ja mozda i ne bih trebao da pisem ovo, jer se podrazumijeva da bi ovo trebali
      da znate,ali gospodin Kecman - Vladan , bar po mom misljenju nije htio da
      ikako uvrijedi oca Ljuba(izvini Vladane sto ja uopste objasnjavam tebe, ja
      sam siguran da bi ti ovo uradio bolje), vec mu je time upravo pokazao veliko
      postovanje.Objasnjenje Oca Ljuba je bilo perfektno (outstanding) ,ali zbog
      velikog posta,a i zbog vremena u kojem zivimo, kada nije moguce nista dobro
      reci a kamoli uciniti a da nas ne napadne sujeta i gordost, gospodin Kecman
      je uputio vec pomenuto pismo.
      A ja sam siguran da je i otac Ljubo to shvatio na pravi nacin.
      (lijepo meni rece moja zena da ne pricam mnogo , da ne ispadnem...)
      Oprostite
      Nikola