[svetosavlje] Re: Potrebna mi je ikona Sv.Vasilija Ostroskog

  • Milan M.
    Message 1 of 4 , Mar 15, 2000
      Brate Bogoljube,

      Bog Ti pomogao.

      Evo, nasao sam jednu i skenirao. Na Internetu se tesko moze naci, secam se
      da je bio veliki problem kada mi je bila potrebna za modelovanje hrama Svetog
      Vasilija Ostroskog koji sam projektovao sa svojim kolegama. Sada sam pak
      prekopao neke starije casopise i zbirke reprodukcija Svetih ikona, i pronsao
      sam jednu noviju.
      Nadam se da ce Ti ova odgovarati, a ako ne, posalji mi tacno koliki format,
      sta i kako. Ikona koju Ti saljem je skenirana sa 300 dpi, sto je posebno vazno
      kod stampanja.
      I da ne zaboravim, iako je prosla nedelja vec pomalo iza nas - oprosti mi
      brate, ako ikad rekoh nesto sto Ti nije odgovaralo ili ako kakav drugi greh
      ucinih prema Tebi.
      Zelim Ti da u miru provedes dane Casnog posta i puno zdravlja.

      Neka nas sve Gospod cuva Silom Svojom.
      Sveti Vasilije Ostroski i Tvrdoski, moli Boga za nas.

      Tvoj brat u Hristu, Milan