KEPADA PENGGUNA BANK ONLINE... MANFAATKAN SEBAIKNYA.. HANYA RM10

  • mahfuz abdullah
    Message 1 of 18 , May 1 12:14 AM
      -DISERTAKAN BUKTI SUMBANGAN-

      Abaikan Risalah ini jika TIADA BUKTI sumbangan - CARI dan SERTAI risalah yang disertakan bukti sumbangan

      ASSALAMUALAIKUM  DAN
      SALAM SEJAHTERA

      MENCUBA LEBIH BAIK DARI TERUS BERFIKIR
      TANPA SEBARANG KEPUTUSAN

      <!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
      <!--[endif]-->
      GUNAKAN APA SAJA AKAUN BANK YANG ANDA MILIKI, MUDAH DAN CEPAT SEKARANG JUGA !!!
      <!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
      <!--[endif]-->
      Assalamualaikum dan salam sejahtera buat ANDA  yang budiman, sebelum ANDA menganggap surat ini tidak munasabah, SAYA cadangkan supaya ANDA membacanya terlebih dahulu.

      Selamat datang ke laman informasi kewangan rakyat  Malaysia &  luar negara di seluruh dunia SAYA ucapkan.  Tidak kira apa status, keturunan, umur & warganegara, ANDA berpeluang merebut pendapatan yang lumayan ini

      Wang akan mengalir masuk walaupun anda sedang tidur!

      ANDA TIDAK PERLU RAGU-RAGU UTK MENYERTAI PROGRAM INI KERANA PROGRAM INI TELAH DIBERI SENTUHAN YANG PENUH MEYAKINKAN.. .

      MEMANG TIDAK DAPAT DINAFIKAN...
      PROGRAM SEUMPAMA MEMPUNYAI POTENSI UNTUK MEMBERI PULANGAN YANG LUMAYAN...

      Sebenarnya rahsia ini adalah seperti mana yang diajar oleh Robert Kiyosaki Jika Anda Mahu Sesuatu, Anda Berilah Sesuatu."

      Orang yang KAYA tidak bekerja untuk Wang, sebaliknya WANG bekerja untuk mereka"

      YANG PASTI SAYA TELAH MEMBERI SUMBANGAN KEPADA PESERTA SEBELUM INI...

      UNTUK MEMASTIKAN PROGRAM YANG SEHEBAT DAN SEMUDAH INI BERJALAN DENGAN TERATUR DAN MENGHASILKAN PULANGAN YANG DIKEHENDAKI. ...
      SETIAP PESERTA DIKEHENDAKI MENGHANTAR BUKTI SUMBANGAN...

      $$DARI RM 2 ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN SENYAP$$
      JIKA KITA SAMA-SAMA JUJUR DAN IKHLAS, IANYA TIDAK
      MUSTAHIL. INSYAALLAH.. .(DENGAN IZIN ALLAH)

      Percayalah !!!.  Sebulan yang lalu, SAYA sedang melayari news groups seperti ANDA sekarang ini & menjumpai artikel seperti ini yang mengajak SAYA melabur hanya RM10 sahaja untuk mendapatkan pulangan beribu ringgit!!  Mula2 SAYA tidak percaya.  Tetapi seperti kebanyakan orang,  SAYA tertanya-tanya, JADI... SAYA terus membaca artikel itu.  Artikel itu menyatakan bahawa masukkan RM 2 ke akaun bank untuk 5 Peserta yang  disertakan di dalam Senarai Nama Peserta.

      SAYA  kemudian diminta meletakkan Nama dan No. Akaun Bank SAYA pada tempat Peserta 5 & mengeluarkan Nama dan No. Akaun Bank Peserta 1, & kemudian promosikan artikel itu sekurang-kurangnya ke 200 newsgroup (terdapat beribu-ribu newsgroup di internet jika ANDA rajin surfing).

      Selepas SAYA meminta pandangan beberapa orang rakan & memikirkan semula risiko yang  ada, SAYA membuat  keputusan untuk mencubanya . Tiada apa yg merugikan SAYA

      . Dalam tempoh 7 hari, akaun bank SAYA  mula dipenuhi WANG!!!   SAYA betul-betul terkejut. SAYA fikir ia akan berhenti pada bila-bila masa sahaja tetapi wang itu tetap datang. Dalam masa beberapa minggu sahaja SAYA menerima RM240,226.00 !!!   RAMAI YANG YAKIN MENYERTAI PROGRAM INI, DI SINI SAYA UCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH!!!

      Dengan hanya pelaburan sebanyak RM10 !! WANG  DATANG SENDIRI KE DALAM AKAUN BANK SAYA!!!

      Apa yg PENTING untuk anda fahami ialah program ini bukanlah suatu penipuan & ia hampir TIDAK mempunyai sebarang RISIKO!!(Jika ada pun cuma RM 10)

      BAGAIMANA IA BERFUNGSI

      SAYA akan terangkan bagaimana ia berfungsi dan yang lebih penting kenapa ia berfungsi sebegitu. SAYA pasti, jika ANDA mengikuti langkah-langkah yangtelah diatur dalam artikel ini, ANDA akan mula menerima hasilnya sebelum habis penghujung minggu ini. Anggaplah program ini sebagai satu peluang keemasan untuk ANDA.

      Sekiranya ANDA JUJUR, IKHLAS & RAJIN mempromosikan program ini, anda akan memperolehi ganjaran yang amat besar, bersesuaian dengan usaha yang anda curahkan, malah tidak mustahil lebih  dari itu.  Jika ANDA tidak menyertainya, kerugian akan sentiasa berada di pihak ANDA.

      Firman Allah SWT bermaksud,
      Iblis & syaitan menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan supaya jangan menderma untuk kebaikan...! !!

      Baca & fahamkan arahan sebelum ANDA menyertainya supaya tidak berlaku penganiayaan kepada peserta lain secara tidak sengaja.

      BAGAIMANA CARANYA???.

      Langkah1

      Buka attachment dan LIHAT BUKTI sumbangan.

      (Abaikan Risalah ini jika TIADA BUKTI sumbangan - CARI dan SERTAI risalah yang disertakan bukti sumbangan )
      <!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
      <!--[endif]-->
      Masukkan (Third Party Transfer melalui Maybank2u) RM2 sahaja ke Akaun Bank 5 Peserta yang disertakan pada Senarai Nama Peserta .

      KEPADA YANG TIDAK BERDAFTAR DENGAN MAYBANK2U BOLEH juga mengikuti program ini asalkan bank itu mempunyai online banking ataupun

      BOLEH JUGA MEMBUAT TRANSFER ACCOUNT MELALUI MESIN ATM. SILA SCAN RESIT DAN ATTACHKAN SEBAGAI BUKTI SUMBANGAN ANDA.

      Langkah 2

      Keluarkan Nama dan No. Akaun Bank
      - Peserta 1 daripada senarai ini.
      Pindahkan Nama dan No. Akaun Bank
      - Peserta 2 ke ruang Peserta 1
      - Peserta 3 ke ruang Peserta 2
      - Peserta 4 ke ruang Peserta 3
      - Peserta 5 ke ruang Peserta 4  DAN
      masukkan Nama dan No. Akaun Bank ANDA pada ruang Peserta 5 yang telah dikosongkan.

      Pastikan senarai Nama dan No. Akaun Bank (Nama Bank) berada dalam kedudukan yang betul bagi memastikan tidak berlaku  sebarang penganiayaan kepada peserta lain.

      Attachkan juga bukti sumbangan anda. Anda cuma perlu print screen logout summary selepas membuat sumbangan.  PASTEkan didalam program Paint (Start-> Accessories->Paint) dan save.  Kemudian attachkan file tersebut sebagai bukti sumbangan anda bagi meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat sumbangan (bagi mengelak penipuan).

      Langkah 3
      Promosikan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu)  sekurang-kurangnya ke 200 news group yg terdapat di internet seperti laman-laman web diskusi, forum dan message board.

      POTENSI PENDAPATAN diikuti 15 peserta
      CARA PENGIRAAN

      Peserta 5 (Anda bermula di sini)
      15 peserta x RM2 =RM30.00

      Peserta 4
      15 peserta x (15) x RM2 =RM450.00

      Peserta 3
      15 peserta x (15) x (15) x RM2 =RM6,750.00

      Peserta 2
      15 peserta x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM101,250.00

      Peserta 1
      15 peserta x (15) x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM1,518,750.00

      JUMLAH =RM1,627,230. 00

      Jgn cuba menipu, Allah melihat apa yg anda lakukan

      Perkhidmatan ini terjamin selamat & dibenarkan!! Simpan salinan langkah-langkah ini & bila-bila masa anda memerlukan duit, anda boleh mencubanya lagi & lagi & lagi.

      SILA INGAT bahawa program ini masih terus bertahan kerana kejujuran semua peserta yang telah mengikuti langkah2 yang telah digariskan dengan  sempurna. Cuba anda bayangkan, jika anda jujur, program ini akan berterusan & duit yang diterima oleh orang-orang lain akan sampai juga ke tangan anda. Hantarkannya sekarang, masukkan nama anda dalam senarai dan anda telah mula berniaga.... .!!
      <!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
      <!--[endif]-->
      PESERTA TERDAHULU (TIDAK perlu sumbangan- sudah terkeluar)
      NORISHAH BINTI JAAFAR
      Maybank : 164212302607
      (**Anjakkan nama & no akaun Peserta pertama kesini)

      SENARAI NAMA PESERTA
      (SUMBANGKAN RM 2 KEPADA PESERTA 1 HINGGA 5)

      PESERTA 1
      SUMIYATI BINTI LASUN
      Maybank : 165125135176
      (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 3 ke sini)

      PESERTA 2
      MOHD NOR B USOP
      Maybank : 108010398761
      (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 4 ke sini)

      PESERTA 3
      KAMARUZAMAN BIN ISMA
      Maybank : 164034279736
      (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 5 ke sini)

      PESERTA 4
      SAPIEE BIN SALIMAN
      Maybank : 111114276839
      (*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai Peserta 5 -baru)

      PESERTA 5
      MAHFUZ BIN ABDULLAH
      Maybank : 156226057166
      (*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai Peserta 5 -baru)

      #ATTACHKAN BUKTI SUMBANGAN ANDA
      (Print Screen logout summary akaun maybank2u.com anda sebagai bukti sumbangan)

      BAGAIMANA UNTUK MEMPROMOSIKAN KE NEWS GROUP

      Langkah 1
      Pilih menu
      EDIT-SELECT ALL untuk memilih seluruh risalah DAN pilih menu EDIT-COPY untuk menyalin risalah ANDA.

      Langkah 2
      Buka Netscape/Internet Explorer
      Pergi ke laman web pencari seperti Yahoo! untuk mencari laman-laman web diskusi, forum & message board.

      Antaranya SAYA sertakan disini :
      1.     usahawan_cyberia@ yahoogroups. com
      2.     mlm_melayu@yahoogro ups.com
      3.     iklanbebasku@ yahoogroups. com
      4.     uitm-melaka@ egroups.com
      5.     05e_dagang@yahoogro ups.com
      6.     usahawan_melayu@ yahoogroups. com
      7.     forum-bisnis- muslim@yahoogrou ps.com
      8.     surirumah@yahoogrou ps.com
      9.     malaysia_friends@ yahoogroups. com
      10.   kelabbisnesonline@ yahoogroups. com
      11.   extramoney_fromhome @yahoogroups. com
      12.   Ads4YourHomeBiz@ yahoogroups. com
      13.   perniagaan_melayu@ yahoogroups. com
      14.   ruang_iklan_ percuma@yahoogro ups.com
      15.   supremeringgit@ yahoogroups. com
      16.   myniaga2u@yahoogrou ps.com
      17.   Usahawan_Melayu@ yahoogroups. com
      18.   infoniaga@yahoogrou ps.com
      19.   Menganggur@yahoogro ups.com
      20.   cari_duit_group@ yahoogroups. com
      21.   melayucyber@ yahoogroups. com
      22.   melayu_bestari@ yahoogroups. com
      23.   perniagaan_melayu@ yahoogroups. com
      24.   malaysia_friends@ yahoogroups. com
      25.   bisnes@yahoogroups. com
      26.   buatduit@yahoogroup s.com
      27.   duit_sampingan@ yahoogroups. com
      28.   ezbiznes@yahoogroup s.com
      29.   Janapendapatan@ yahoogroups. com
      30.   janawang@yahoogroup s.com
      31.   jutawan2002@ yahoogroups. com
      32.   malaysia_duit_ mlm@yahoogroups. com
      33.   maricariduit@ yahoogroups. com
      34.   melayucyberer@ yahoogroups. com
      35.   moneyx2003@yahoogro ups.com
      36.   MyNiaga2U@yahoogrou ps.com
      37.   tunai4u@yahoogroups .com
      38.   wang_dari_komputer@ yahoogroups. com
      39.   iklan-mlm@yahoogrou ps.com
      40.   iklan-mudah@ yahoogroups. com
      41.   iklan-niaga@ yahoogroups. com
      42.   iklan-utama@ yahoogroups. com
      43.   iklan_percuma_ online@yahoogrou ps.com
      44.   iklanboard@yahoogro ups.com
      45.   iklanduit@yahoogrou ps.com
      46.   keusahawanan@ yahoogroups. com
      47.   duit_online@ yahoogroups. com
      48.   duit_semata@ yahoogroups. com
      49.   e-perniagaan@ egroups.com
      50.   e-perniagaan@ yahoogroups. com

      Langkah 3
      Pergi ke laman-laman web tersebut dan pilih diskusi, forum atau sebagainya.
      <!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
      <!--[endif]-->
      ANDA perlu mendaftar pada ruangan tersebut (Pastikan ianya PERCUMA).
      <!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
      <!--[endif]-->
      Setelah Mendaftar :
      Pilih menu
      POST
      Isikan ruangan
      Subject/Tajuk risalah ANDA
      Pergi semula ke risalah yang telah anda salin (copy) tadi.
      Pilih menu
      EDIT-SELECT ALL dan EDIT-COPY, kemudian pergi semula laman web tadi.
      Pilih menu
      EDIT-PASTE pada ruang untuk mengisi risalah ANDA, kemudian Pilih SEND.

      TAHNIAH !!!
      ITU SAHAJA!!! Apa yang perlu ANDA lakukan sekarang ialah pergi ke message board seterusnya dan ulangi langkah-langkah di atas . Setiap message yang dihantar akan mengambil masa kira-kira 30 saat untuk muncul di skrin ANDA (pada ruangan message) .  Ingat? lebih banyak ANDA iklankan (message board dll) lebih banyak hasil yang akan ANDA perolehi !!!

      MUDAH, KAN? Selepas ini ANDA akan mula menerima HASILNYA sebelum ANDA  sempat mengiranya!! !

      TERIMA KASIH
      GUNAKANLAH PENDAPATAN TERSEBUT
       KE JALAN KEBAIKAN
      SELAMAT BERJAYA

      Mungkin ada diantara anda yang tak tahu nak menyertai atau manfaatkan Maybank2u, saya harap anda baca cara dan risalah ini. Anda dinasihatkan PRINT OUT RISALAH INI BAGI MEMUDAHKAN ANDA MEMBACA DAN MEMAHAMINYA.

      Untuk menyertai Maybank2u, ikut langkah berikut :-

      1.       Bagi yang belum ada akaun sila buka akaun Maybank.

      2.       Untuk daftar anda masukkan Kad Maybank anda ke mesin ATM, masukkan no. pin dan lihat menu di screen.

      3.       Pilih menu Maybank2u untuk daftar (ikut arahan) dan anda akan menerima resit yang tercatit laman web, simpan  untuk anda gunakan semasa mendaftar di internet.

      4.       Masukkan sekali lagi Kad Maybank ke mesin ATM dan pilih menu daftar no. mobile, (ikut arahan) masukan no. handphone anda. Selesai !!!

      5.       Di internet anda layari laman web yang diberi dan gunakan no. kad Maybank anda sebagai kata laluan. Ikut arahan yang diberi.

      6.       Untuk mendapatkan no. TAC di laman web Maybank2u, setelah login anda klik di Utilities, pilih TAC Request dan klik Request TAC Now!

      7.       No. TAC akan dihantar ke handphone anda melalui SMS.

       ANDA SUDAH BOLEH MENGGUNAKAN KELEBIHAN MAYBANK2U UNTUK MEMULAKAN PERNIAGAAN

      Bosan dengan spam? Mel Yahoo! memiliki perlindungan spam yang terbaik
      http://my.mail.yahoo.com/

        Message 3 of 18 , Jul 18, 2007
[...]

          (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 2 ke sini)

          PESERTA 2
          MOHD NOR B USOP
          Maybank : 108010398761
[...]

          Klik DISINI        http://www.iklan.zoomshare.com

          untuk membantu anda membuat IKLAN PERCUMA DI YAHOOGROUPS dengan menyertai yahoogroups yang disertakan disitu. Klik je kat yahoogroups yang ada di           http://www.iklan.zoomshare.com

          ATAUPUN

          Langkah 3
          Buka Netscape/Internet Explorer
          Pergi ke laman web pencari seperti Yahoo dan pergi ke yahoo groups! untuk mencari laman-laman web diskusi, forum & message board.

          Antaranya SAYA sertakan disini :

          <!--[if !supportLists]-->1.                 <!--[endif]-->17-tahun@yahoogroups.com
          <!--[if !supportLists]-->2.                 <!--[endif]-->agelmanja@yahoogroups.com
          <!--[if !supportLists]-->3.                 <!--[endif]-->akma_af@yahoogroups.com
[...]