IgG Plus: Kolostrum Susu awal lembu

  • yaza mn
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2006
      PENGENALAN

      Kolostrum adalah susu awal yang terdapat dalam 48 jam selepas Ibu melahirkan anak.

      Susu awal lembu mengandungi Natural antibiotic yang tinggi. Ia adalah bersamaan dengan susu awal ibu semasa ibu-ibu melalui proses bersalin. Dahulukala, ibu-ibu dinasihatkan supaya perahan pertama dibuang. Hari ini, kajian-kajian saintis yang semakin maju, mendapati susu awal inilah yang mengandungi antibodi yang tinggi.

      Susu awal lembu diproses mengikut teknologi tinggi untuk dijadikan minuman berkhasiat untuk menguatkan antibodi kita yang sudah menurun kerana faktor umur. Juga sebagai pencegah penyakit kronik anti oksigen (anti Kanser). Mencegah osteoporosis (Reput tulang), gout, arthritis dan bermacam-macam lagi.

      SUSU AWAL LEMBU SESUAI UNTUK DIMINUM OLEH SEMUA LAPISAN UMUR

      Menentang selesema, alahan dan Resdung
      Mencerahkan Penglihatan
      Menguatkan Daya Ingatan
      Mengekalkan Kecantikan
      Mengembangkan Sistem Metabolisme dan menurunkan berat Badan
      Melambatkan proses Penuaan
      Menghalang Tulang Rapuh (Osteoporosis)
      Mengimbangi kandungan Gula Dalam Darah (Mencegah Diabetis)
      Mengurangkan sakit Otot, Gout & Atritisma

      Fakta

      Pada suatu ketika dahulu, sistem daya tahan (immun) tubuh yang optimum mungkin dapat dicapai dengan hanya mengambil makanan semulajadi. Kini, perkembangan sains dan teknologi dalam pemprosesan dan penghasilan makanan tidak lagi memberi kita kebanyakan sistem daya tahan tubuh yang penting seperti yang terdapat pada makanan di masa lampau. Walaupun setiap hari kita mengambil makanan seimbang, ia tidak menjamin dapat meningkatkan sistem daya tahan yang diperlukan oleh tubuh.

      Kolostrum bertindak sebagai antigen dan antibodi yang efektif menentang dan memerangkap serta meneutralkan sebarang bakteria merbahaya seperti Escherichia Cili, Coliform, Salmonella, Streptoccocus Pyogenes, Bacillus cereus, Yercinia enterocolitica, Candia albicans yang menjadi penyebab pelbagai penyakit kronik dan masalah kesihatan. Kolostrum Lembu turut membekalkan protein lain termasuk hormon, enzim dan gula kompleks yang sangat diperlukan oleh tubuh, sekaligus sebagai faktor yang efektif menolong mempercepatkan tumbesaran sel-sel dan menyembuh luka di bahagian dalam dan luar tubuh.

      Siapakah Yang Sesuai Mengamalkan IgG Plus

      1. Kanak-kanak berumur 6 Tahun Keatas dan Pelajar
      2. Orang Dewasa yang Sihat sehinggalah yang Kronik
      3. Warga Emas
      4. Ahli-ahli Sukan

      TESTIMONI:

      Tuan Haji Salleh bin Man Abdullah ( Kedah)

      "Susu IgG Plus ni bukan susu biasa, bukan ubat , tetapi antibodi.
      untuk melawan semua penyakit. Paling lewat pun 5 hari.dia akan rasa perbezaannya tak ternilai dibandingkan dengan kaki yang nak kena potong
      akibat kencing manis...Pesakit lumpuh, kanser payu dara, strok, InsyaAllah,
      akan sembuh."

      Encik Manaf ( Perak) , Kencing Manis

      Saya mengidap kencing manis ni dah lama dah. Tapi sejak 2 tahun lepas
      kaki saya berair kat ibu jari. Macam mana nak kerja ? nak kerja kena pakai
      stokin, kasut..Dah 2 tahun tak kerja. Saya cuba susu IgG Plus ni....baru
      4-5 hari saja...tengok jari kaki saya dah tak berair lagi, dah kering. InsyaAllah, saya akan terus ambil susu ni sampai penyakit ni hilang seluruhnya dari badan saya.

      Encik Azman Ali, Pasir Puteh, Kelantan

      Sakit Darah Tinggi / Stroke/ Lumpuh
      Selepas habis mencuba 10 packet, terasa lain, terasa tenaga saya lebih,
      tangan daripada dari tak boleh hendak gerak sedikit pun sebelum ini, dah
      boleh angkat hingga ke paras mulut. Alhamdulillah, sekarang ini saya rasa
      makin gagah, sudah boleh membawa kereta sendiri ke Kota Bharu.

      Makcik Jama'ah ( Kedah), Darah TInggi dan Lumpuh

      (Oleh doktor yang merawat) " Darah tinggi dan lumpuh lebih 15 tahun.
      kaki,tangan tak boleh gerak. tapi lepas minum 4 sachet, Alhamdulillah, jari
      tangan dah boleh gerak. Kaki pun dah boleh angkat sikit...
      "

      Adik Nornazri , Kelantan, Penyakit Buasir Serius

      "Saya telah mengalami penyakit Buasir selama lebih kurang 2 tahun,
      Memang susah bagi saya ketika membuang air besar ataupun bergerak
      kemana-mana. Saya cuba minum dua packet, sebelah malam bila saya
      buang air besar, terasa mudah, hanya duduk sahaja, dia akan keluar
      dengan sendiri dengan begitu mudah. Penyakit buasir saya sekarang ini
      telah pulih sepenuhnya dalam jangkamasa tidak sampai satu minggu.

      Encik Shuib ( Kedah) , Penyakit Isteri Gatal-gatal

      Isteri saya dah lama mengidap penyakit gatal seluruh badan ni. sampai
      dah tak tahan siang dan malam. Saya kena tolong garu. Biji-biji penuh
      badan macam demam campak. Ubat dari klinik dah macam macam dah
      cuba. Tapi hilang sekejap aja. Lepas 4,5 jam gatal balik...Tapi lepas
      cuba susu IgG ni..5 sachet saja, gatal-gatal terus hilang. Cuma tinggal
      bekas bintik-bintik hitam saja kat badan"

      Encik Abdullah Mat Hassan, Bandar Jeli, Kelantan

      Sengal-sengal Tulang
      Penyakit yang saya hadapi iaitu sengal-sengal tulang, telah beransur
      sembuh dan sekarang ini telah pulih seperti sediakala, Alhamdulillah,
      sekarang ini sudah 8 packet. Susu IgG Plus ini memang memberi kesan
      yang baik.

      Cikgu Aziz Salleh, Pasir Puteh, Ibu Sakit Bengkak Betis

      " Mak saya ini sakit bengkak betis. Susah nak naik tangga, susah nak
      berjalan,susah nak sikat rambut dan kerat kuku. Umurnya dah 70 tahun
      lebih.Selepas mak saya mencuba 5 packet susu, saya tanya macam mana
      'Mek', mak saya cakap rasa segar sikit, tangannya dulu tak boleh sikat
      rambut, tapi sekarang dah boleh sikat rambut. Sekarang 'Mek' dah boleh
      kerat kuku sendiri. Alhamdulliah, susu ini memang berkesan.

      Adik Amir ( Perak) , Leukimia

      Anak saya ni mengidap leukimia. Sebelum ni sebulan 3,4 kali masuk
      wad. tapi selepas minum susu IgG Plus ni dalam masa 2 hari semasa
      dalam wad tu dah nampak beza ... bengkak pun surut, Air kencing dia
      pun tak warna coklat macam sebelum tu..dah warna biasa"

      Pesakit Ibu Tua, Kelantan

      Sebelum ini ibu saya tidak dapat berjalan dan duduk sendiri. Setelah
      mencuba susu 5 packet,ibu saya sudah dapat berjalan dan duduk dengan
      sendiri. Tiap penyakit ada ubatnya
      Pengalaman pelanggan
      Mak Tih Solehah (Pulau Tuba, Langkawi)
      13 tahun kencing manis. Dah buat operation buang urat kaki. Setelah 3 bulan operation masih luka besar. Cadangkan dia minum setengah paket sehari,selepas 36 hari (18 paket). Alhamdullillah. Sungguh menakjubkan.
      Tuan Zaid Yaacob (Tmn Merdeka, Melaka)
      Penyakit Gaut, buasir, lebih berat badan, sukar berjalan serta gerakkan jari tangan & banyak lagi.. sukar nak percaya. Setelah minum IgG 6 paket je dah boleh berjalan. Terus register Ahli smart naco. Dalam 2 minggu jual 40 kotak IgG. Dalam sebulan jual 100 kotak! Terus register jadi mobile stokis. Macam tak caye… try telepon 06-3171005 @ 013-6136818.
      Fatimah Wahab (mak en zulkifli dahlan..) 04-5753082
      Masalah berat badan sehingga kerap ambil ubat sakit lutut kat klinik Dr. Barizah. Badan letih, mengantuk dan macam2. sepanjang dok minum susu IgG katanya la ni terasa lebih segar dan sehat. Yang bestnya bila habis je terus minta lagi. Ringkasnya selagi hidup, dia nak minum terus selagi dapat FREE…. Terpikir jugak kalu tiada wang dia tak mintak pun . kalu nak makan sedap, dia tak suruh beli pun tapi kalu takde susu IgG terus dia mintak!!! So kalu sapa2 ada mak bapak tolong bagi peluang mereka minum selagi masih hidup. Percayalah susu IgG banyak manafaat. InsyaAllah.
      Jefri bin Din ( Kepala Batas 012-4030703)
      Nenek kena Stroke. 2 bulan langsung tak sedar diri. Ambil IgG 5 paket. Selepas 3 hari diberi IgG melalui tiub, dah sedar diri, boleh cakap ckit2. terus telepon nak 3 kotak!
      Jefri ni keje jual nasi ayam kat Pasar Tani Pokok Sena. Kepala Batas
      Hj Daud Abu Bakar (Tmn Merdeka, Melaka 06-3175654)-bapak mertua en zulkifli dahlan email: zulnaco@...
      Kencing manis, mata kelabu, keletihan.
      Dengan 1 kotak IgG kencing manis makin Ok. Dah tu baca paper la ni dak tak perlu pakai cermin. Boleh jogging 9 km tiap hari. Sehingga mendapat perhatian rakan seangkatan … “Eh.. kau ni Hj daud nampak muda..” , “Uban kau nampak kurang…” Bagusnya bapak mertua sya ni pandai dah meniaga. ‘nak tau rahsia…datang rumah..” ramai kawan2 datang, bila balik bawak susu IgG. Dah jadi Direktor pun Dlm Smart Naco.
      Hjh Rohani Ali (Tmn Merdeka, Melaka)-Ibu mertua en zulkifli dahlan email: zulnaco@...
      Katanya takde apa2 sakit tapi lepaih try minum IgG, terus senyum lebih2. katanya “ dulu perut buncit tapi la ni dah kempis”.
      Dulu perut buncit tu keras semacam..! La ni nampak mengancam pulak.. IgG ni kira hadiah utk bapak mertua le.. apa taknya mak mertua saya makin awet muda. Dah tu seksi pulak.
      From: Ahmad Shukri [mailto:shukri@...]
      Alhamdullillah.....  just to share, I'm consumming IgG-Plus for the past 3 months, and my blood sugar content improved. So did my neighbour, Pak Cik Wanchik, he suffering from mild parkinson, tangan terketar-ketar, tak mampu bergerak bebas but now improved after 3 month consumption. FYI I'm a member now but I dont do selling, just for own and family usage.
      From: nor havia [mailto: norhavia@... ]
      Assalamualaikum...
      En yazid,saya telah memberi datuk saya sebanyak 10 pkt susu IGG utk dicuba.Setelah menggunakan hanya 5 pkt susu tersebut,datuk saya sudah boleh berjalan.FYI, sebelum ini dia hanya terlantar dikatil kerana sakit tua...dan terpaksa mengharapkan bantuan org lain maklumlah umurnya dah 98thn...Kesan Susu IGG amat menakjubkan kami sekeluarga!!! Alhamdullillah.

      From: anja_ein [mailto:anja_ein@...]
      Saya memberikan Susu IgG Plus kepada mak mertua yang mengalami "MINOR STROKE" pada bulan Disember tahun lepas. Alhamdulillah.....nampak perubahannya. Mak mertua kini boleh bercakap, berjalan dan melakukan kerja2 rumah seperti biasa.

      Terima kasih,
      Eina / anja_ein
      019-2025732

      JIKA BERMINAT SILA HUBUNGI:
      yazid rawang/tman keramat - 012-9250789 saidin klang/shah alam - 012-2027143 radzi alor star - 012-5337836/013-4657889 Rani Brunei - +6738846226 Hj Ariffin Brunei - +6738778757 Kamsol gombak setia -012-5015402 zulhaimi bangi 019-9535403 Azman bukit kempas/tampoi/ JB 019-7187878 cikgu mokhtar Lahad Datu 019-8968294 Hassan Sg buloh 012-6171103 Kak Yati Cheras 0162709116 shidah kg pandan/ampg park 019-6112956 Kamarulzaman pandan Indah 0193568217 Zeila kinrara - 016-9298020 Havia JB 017235992 Nazrie BB bangi 013-2555569 Rosniza kta dmansara/subang airport/pj 0196972754 Zainal wangsa maju 0162862502

      wassalam,

      Bring words and photos together (easily) with
      PhotoMail - it's free and works with Yahoo! Mail.