Happy New Year !!!

  • Greg Nord
    Message 1 of 4 , Jan 1, 2008

      But we've wander'd monie a weary fit,
      Sin auld lang syne.

      We twa hae paidl'd in the burn
      Frae morning sun till dine,
      But seas between us braid hae roar'd
      Sin auld lang syne.

      And there's a hand my trusty fiere,
      And gie's a hand o thine,
      And we'll tak a right guid-willie waught,
      For auld lang syne

      Meanings

      auld lang syne - times gone by
      be - pay for
      braes - hills
      braid - broad
      burn - stream
      dine - dinner time
      fiere - friend
      fit - foot
      gowans - daisies
      guid-willie waught - goodwill drink
      monie - many
      morning sun - noon
      paidl't - paddled
      pint-stowp - pint tankard
      pou'd - pulled
      twa - two
    • LifeIncarnate
      Message 2 of 4 , Jan 1, 2010
        To all my friends and fiends from Stellar Crisis.

        And...

        The profoundly poor who worked the fields in China in the late 1920s allowed themselves to afford pork only once a year---New Year's Day.