NEDISKUTEBLA ASERTO

    Message 1 of 2 , Mar 7, 2005
      NEDISKUTEBLA ASERTO
      "�ni mangxu kaj trinku, cxar morgau ni mortos" (1 Korintanoj 15:32).
      "Kaj kiel estas dekretite por homoj unufoje morti, kaj post tio jugxo" (Hebreoj 9:27).
      Nelonge mi estis en entombiga diservo dum la predikinto je la diservo diris al cxiu el ni diri al la persono kiu sidis niaflanke, "Vi mortos!" Cxiu el ni diris tiun dirajxon malvolonte cxar neniu volis audi tian aserton. Kiam la predikinto notis la malvolonton je multaj el ni diri la aserton kaj la mienon de kelkaj el ni al tia aserto, li aludis al unu el la versoj de la Sankta Biblio supre - "�ni mangxu kaj trinku, cxar morgau ni mortos" (1 Korintanoj 15:32) - por konfirmi la aserton. Li plue klarigis ke la "morgau" eble fakte estos la venonta tago kaj gxi eble estos cent jaroj. La certa fakto estas ke cxiu el ni mortos iutage.
      Efektive, cxiu el ni mortos iutage - juna au maljuna, vira au virina, ricxa au malricxa, sxagxa au malsxagxa, klera au malklera (vidu: Predikanto 2:14-16; 3:19-20; 6:8). Estas sxuldo kion cxiu el ni devas pagi iutage. La ununura escepto estas la kredantoj je Jesuo Kristo kiuj estos bonsxancaj esti vivaj dum Li revenos por preni ilin hejme. Nur tiaj homoj travivos la miseron kion Paulo pridiskutis en 1 Korintanoj 15:51-52, "Ni ne cxiuj dormos, sed ni cxiuj sxangxigxos, en momento, en okula ekmovo, cxe la lasta trumpetsono: cxar la trumpeto sonos, kaj la mortintoj relevigxos senputraj, kaj ni sxangxigxos," kaj en 1 Tesalonikanoj 4:17, "�poste ni, kiuj vivas, ankorau restantaj, estos kune kun [la mortintoj kiuj unue relevigxos] suprenkaptitaj en la nubojn, por renkonti la Sinjoron en la aero; kaj tiel ni estos por cxiam kun la Sinjoro." Krom tiuj kiuj travivos cxi tion, morto estas neevitebla!
      Tia nediskutebla aserto ne estas tio kion multaj homoj volas audi. Ili volas daure gxui cxi tiun vivon gxis estonto. Cxi tio jam farigis kelkajn forgesi sian Kreinton kaj ne fari bonon dum ili ankorau povas fari gxin. Multaj ecx rifusas akcepti Jesuon Kriston kiel siajn personan Savinton kaj Sinjoron.
      La skribinto de la libro al la Hebreoj diris, "Kaj kiel estas dekretite por homoj unufoje morti, kaj post tio jugxo" (Hebreoj 9:27). Cxu vi estas preta por cxi tiu jugxo? Gxi estas nediskutebla aserto!

      Celebrate Yahoo!'s 10th Birthday!
      Yahoo! Netrospective: 100 Moments of the Web