"AMAS MI VIN"

    Message 1 of 3 , Feb 13, 2005
      "AMAS MI VIN"
      "Via amo estu sen hipokriteco. Abomenu tion, kio estas malbona; algluigxu al la bona" (Romanoj 12:9).
      Mi jam verkis la mesagxon por cxi tiu semajno en la angla kaj ecx jam gxin tradukis esperanten kaj gxi estis sendonta al tiu kiu kutime helpas al mi korekti gxin. Tamen, dum homoj celebras la Tagon de Valenteno, mi estas kondukita konservi tiun mesagxon gxis alia semajno kaj verki alian
      pri amo.
      La frazo "Amas mi vin" estas ofta inter homoj, precipe homoj de malaj seksoj, cxu edzigxaj cxu fraulaj. La frazo estas tiel ofta ke homoj jam perdis au misinterpretis la realan signifon de la plej grava vorto en gxi - amo. Lau kelkaj, "Amas mi vin," signifas ke mi volas akiri ion de vi. Lau aliaj, amo estas glorigita vorto por amoro. La intenco de "Amas mi vin" de aliaj estas kontentigi ilian egoisman deziron. Ne mirinde, amo jam farigxis unu el la plej oftaj vortoj en iu ajn lingvo.
      Kio signifas amo por vi? Kiel vi elmonstras gxin? Cxu vi reale temas pri gxi dum vi diras al iu, "Amas mi vin"? Paulo priskribis tion kio amo estas kaj tion kio gxi ne estas en 1 Korintanoj 13:4-8, "Amo longe suferas, kaj bonfaras; amo ne envias; amo ne fanfaronas, ne sxveligas sin, ne kondutas maldece, ne celas por si mem, ne kolerigxas, ne pripensas malbonon, ne gxojas pri maljusteco, sed kungxojas kun vereco; cxion toleras, cxion kredas, cxion esperas, cxion eltenas. Amo neniam pereas." Tial, signifas ke dum mi diras, "Amas vin mi," mi temas esence pri: mi estos pacienca kun vi; mi estos bonkora al vi; mi ne envias vin; mi ne levos min pli super ol vi;
      mi ne estos egoisma; mi ne estos facile cxagrenigita de vi; mi ne konservos nenian kronikon de malbono kion vi faras kontrau mi; mi ne havos malkasxan planon kontrau vi; mi estos vereca al vi; mi protektos vin; mi fidos al vi; mi havos esperon je vi; mi persistos kun vi; kaj mia amo ne estas portempa. Io mankanta el cxi tio estas hipokriteco.
      La amo inter Jonatan kaj David estas bona ekzemplo de amo sen hipokriteco. Jonatan monstris cxiujn tiujn ecojn de amo priskribitajn supre al David  (vidu: 1 Samuel 18:3-4; 20:1-42; 23:18).
      Amas vin mi. Cxu mi?

      Do you Yahoo!?
      Yahoo! Search presents - Jib Jab's 'Second Term'
      Message 2 of 3 , Feb 11, 2007
        Dum homoj celebras la Tagon de Valenteno, mi resendu al vi cxi tiun mesagxon pri amo:
[...]

        The fish are biting.
        Get more visitors on your site using Yahoo! Search Marketing.
        Message 3 of 3 , Feb 14, 2009

          Mia mesagxo por la venonta semajno (kaj en la angla kaj en la esperanta lingvoj) estas preta por dissendo. Tamen, dum homoj celebras la Tagon de Valenteno hodiau la 14-an de februaro, mi estas kondukita konservi tiun mesagxon gxis alia semajno kaj resendas cxi-suban kiun mi jam antaue sendis dufoje.

          "AMAS MI VIN"

          "Via amo estu sen hipokriteco. Abomenu tion, kio estas malbona; algluigxu al la bona" (Romanoj 12:9).

          La frazo "Amas mi vin" estas ofta inter homoj, precipe homoj de malaj

          seksoj, cxu edzigxintaj cxu fraulaj. La frazo estas tiel ofta kehomoj jam perdis au misinterpretis la realan signifon de la plej grava vorto en gxi - amo. Lau kelkaj, "Amas mi vin," signifas ke mi volas akiri ion de vi. Lau aliaj, amo estas glorigita vorto por amoro. La intenco de "Amas mi vin" de aliaj estas kontentigi ilian egoisman deziron. Ne mirinde, amo jam farigxis unu el la plej oftaj vortoj en iu ajn lingvo.

          Kio signifas amo por vi? Kiel vi elmontras gxin? Cxu reale temas pri gxi kiam vi diras al iu, "Amas mi vin"? Paulo priskribis tion kio amo estas kaj tion kio gxi ne estas en 1 Korintanoj 13:4-8, "Amo longe suferas, kaj bonfaras; amo ne envias; amo ne fanfaronas, ne sxveligas sin, ne kondutas maldece, ne celas por si mem, ne kolerigxas, ne pripensas malbonon, ne gxojas pri maljusteco, sed kungxojas kun vereco; cxion toleras, cxion kredas, cxion esperas, cxion eltenas. Amo neniam pereas." Tio signifas ke kiam mi diras, "Amas vin mi," temas esence pri: mi estos pacienca kun vi; mi estos bonkora al vi; mi ne envias vin; mi ne levos min pli super ol vi; mi ne estos egoisma; mi ne estos facile cxagrenita de vi; mi konservos nenian kronikon de malbono kiun vi faras kontrau mi; mi ne havos malkasxan planon kontrau vi; mi estos vereca al vi; mi protektos vin; mi fidos al vi; mi havos esperon je vi; mi persistos kun vi; kaj mia amo ne estas portempa. Io mankanta el cxi tio estas hipokriteco.

          La amo inter Jonatan kaj David estas bona ekzemplo de amo sen hipokriteco. Jonatan montris cxiujn tiujn ecojn de amo priskribitajn supre al David  (vidu: 1 Samuel 18:3-4; 20:1-42; 23:18).

          Amas vin mi. Cxu mi?

          "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed  ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos  glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA  VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).