EN LA SAMA JARTEMPO

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 3 , Jan 23, 2005

      EN LA SAMA JARTEMPO

      "Kaj Li diris: Mi revenos al vi en la sama jartempo, kaj tiam estos
      filo cxe Sara, via edzino" (Genezo 18:10).

      Mirajxoj neniam cxesas. Sara kaj Abraham sajnis diri dum Dio diris al
      ili ke ili havos sian propran infanon "en la sama jartempo" (Genezo
      17:15-16,

      19-21; 18:10,13-14). Kiel cent-jara viro gravedigos naudek-jaran
      virinon? Nature, estas neebla! Sara priridis gxin, dum Abraham donis
      al Dio alian

      alternativon plenumi Liajn promesojn por sia vivo (vidu: Genezo
      17:18; 18:12). Tamen, Dio God insistis ke Sia promeso de farado
      Abrahamon la patro

      de multaj popoloj estos plenumita per la filo kiun Sara naskos al
      li, "Cxar cxe Dio nenio estas neebla" (Luko 1:37. Vidu ankau Genezo
      18:14;

      Jeremia 32:17, 27; Marko 10:27; Luko 18:27).

      Dio ja plenumis Sian promeson! En Genezo 21:1-2, la Sankta Biblio
      diras, "Kaj la Eternulo rememoris Saran, kiel Li diris, kaj la
      Eternulo faris al

      Sara, kiel Li parolis. Kaj Sara gravedigxis kaj naskis al Abraham
      filon en lia maljuneco, en la difinita tempo, pri kiu Dio al li
      diris." Mi volas emfazi du

      aferojn en cxi tiu eltirajxo:
      a. Dio estis favora al Sara: estis la graco (la nemeritita favro) de
      Dio kiu farigis Dion rememori kaj plenumi la promeson;
      b. En la difinita tempo: Dio plenumis Sian promeson por Abraham kaj
      Sara gxuste je la difinita tempo, ne pli frue, ne poste, sed gxuste
      je la difinita

      tempo.

      Kio vi esperas ke Dio faru por vi? Cxu vi perdis la esperon pri Li?
      Cxu vi pensas pri alia rimedo kiun Dio fuaru por vi? Je la sama tempo
      venontjare,

      Dio faros tion por vi Siamaniere, kaj gxuste je Sia difinita tempo.
      Eble tio estos malpli ol unu jaro, unu monato, unu semajno, au ecx
      unu tago.

      Memoru, la Eternulo parolis per profeto Elisxa, "Auskultu la vorton
      de la Eternulo: tiele diras la Eternulo: Morgau en cxi tiu tempo
      mezuro da

      delikata faruno havos la prezon de unu siklo, kaj du mezuroj da
      hordeo la prezon de unu siklo, cxe la pordego de Samario" (2 Regxoj
      7:1). La

      profetajxo ja okazis malpli ol unu tago. La altrangulo kiu ne kredis
      nur vidis gxin sed neniam gxuis gxin.

      Je la sama tempo venontjare, vi ankau havos unu au pliajn aferojn
      atesti pri la boneco de Dio en via vivo. Cxu vi kredas gxin?

      Message 2 of 3 , Sep 2, 2007

        Por la venontaj kelkaj semajnoj, mi iru al mia arkivon kaj donu al vi kelkajn el miaj antauaj predikoj. Havu cxi tion por cxi tiu semajno:

        EN LA SAMA JARTEMPO

        "Kaj Li diris: Mi revenos al vi en la sama jartempo, kaj tiam estos filo cxe Sara, via edzino" (Genezo 18:10).

        Mirakloj neniam cxesas. Sara kaj Abraham sxajnis diri dum Dio diris al ili ke ili havos sian propran infanon "en la sama jartempo" (Genezo 17:15-16, 19-21; 18:10,13-14). Kiel cent-jara viro gravedigos naudek-jaran virinon? Nature, estas neeble! Sara priridis gxin, dum
        Abraham donis al Dio alian alternativon plenumi Siajn promesojn por lia vivo (vidu: Genezo 17:18; 18:12). Tamen, Dio insistis ke Sia promeso fari Abrahamon la patro de multaj popoloj estos plenumita per la filo kiun Sara naskos al li, "Cxar cxe Dio nenio estas neebla" (Luko 1:37. Vidu ankau Genezo 18:14; Jeremia 32:17, 27; Marko 10:27; Luko 18:27).

[...]
        a. Dio estis favora al Sara: estis la graco (la nemeritita favoro) de Dio kiu igis Dion rememori kaj plenumi la promeson;
        b. En la difinita tempo: Dio plenumis Sian promeson por Abraham kaj Sara gxuste je la difinita tempo, ne pli frue, ne poste, sed gxuste je la difinita tempo.

        Kion vi esperas ke Dio faros por vi? Cxu vi perdis la esperon pri Li? Cxu vi pensas pri alia rimedo kiun Dio faru por vi? Je la sama tempo venontjare, Dio faros tion por vi Siamaniere, kaj gxuste je Sia difinita tempo. Eble tio estos malpli ol unu jaro, unu monato, unu semajno, au ecx unu tago.

        Memoru, la Eternulo parolis per profeto Elisxa, "Auskultu la vorton de la Eternulo: tiele diras la Eternulo: Morgau en cxi tiu tempo mezuro da delikata faruno havos la prezon de unu siklo, kaj du mezuroj da hordeo la prezon de unu siklo, cxe la pordego de Samario" (2 Regxoj 7:1). La profetajxo ja okazis plenumigxis en malpli ol unu tago. La altrangulo kiu ne kredis nur vidis gxin sed neniam gxuis gxin.

        Je la sama tempo venontjare, vi ankau havos unu au pliajn aferojn por atesti pri la boneco de Dio en via vivo. Cxu vi kredas gxin?

        Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
        Message 3 of 3 , Aug 25, 2012
          EN LA SAMA JARTEMPO
          "Kaj Li diris: Mi revenos al vi en la sama jartempo, kaj tiam estos filo cxe Sara, via edzino" (Genezo 18:10).
          Mirindajxoj neniam cxesas. Sara kaj Abraham sajnis diri kiam Dio diris al ili ke ili havos sian propran infanon "en la sama jartempo" (Genezo 17:15-16, 19-21; 18:10,13-14). Kiel cent-jara viro gravedigos naudek-jaran virinon? Nature, estas neeble! Sara priridis gxin, dum Abraham donis al Dio alian alternativon plenumi Liajn promesojn por sia vivo (vidu: Genezo 17:18; 18:12). Tamen, Dio insistis ke Sia promeso fari Abrahamon la patro de multaj popoloj estos plenumita per la filo kiun Sara naskos al li, "Cxar cxe Dio nenio estas neebla" (Luko 1:37. Vidu ankau Genezo 18:14; Jeremia 32:17, 27; Marko 10:27; Luko 18:27).
[...]
          Kion vi esperas ke Dio faru por vi? Cxu vi perdis la esperon pri Li? Cxu vi pensas pri alia rimedo kiun Dio faru por vi? Je la sama tempo venontjare, Dio faros tion por vi Siamaniere, kaj gxuste je Sia difinita tempo. Eble tio estos malpli ol unu jaro, unu monato, unu semajno, au ecx unu tago. Memoru, la Eternulo parolis per profeto Elisxa, "Auskultu la vorton de la Eternulo: tiele diras la Eternulo: Morgau en cxi tiu tempo mezuro da delikata faruno havos la prezon de unu siklo, kaj du mezuroj da hordeo la prezon de unu siklo, cxe la pordego de Samario" (2 Regxoj 7:1). La profetajxo ja okazis post malpli ol unu tago. La altrangulo kiu ne kredis nur vidis gxin sed neniam gxuis gxin.
          Je la sama tempo venontjare, vi ankau havos unu au pliajn aferojn por atesti pri la boneco de Dio en via vivo. Cxu vi kredas gxin?
          Oni unue dissendis cxi tiun mesagxon je la 23-a de januaro, 2005.