FORGESU TION KIO ESTAS MALANTAUE

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 2 , Dec 26, 2004

      FORGESU TION KIO ESTAS MALANTAUE

      "Ne kvazau mi jam trafis, au jam perfektigxis; sed mi min pelas antauen, se
      mi nur povos ekteni tion, pro kio mi estas tenata de Kristo Jesuo. Miaj
      fratoj, mi ne rigardas min kiel jam ektenantan; sed nur jene: forgesante
      tion kio estas malantaue, kaj strebante al tio, kio estas antauxe, mi min
      pelas al al celo, por akiri la premion de la supera voko de
      Dio en Kristo Jesuo" (Filipianoj 3:12-14).

      Glorata estu Dio ke ni venas al filo de alia jaro. La Eternulo jam faris
      multajn aferojn por ni en la jaro kiuj faris Lin esti inda je niaj laudoj
      kaj adoro. Ni redonu cxiun la gloron al Li pro cxio kion Li farigis nin
      atingi en la jaro.

      Tamen, la malnova jaro estas plena de neplenumitaj revoj por mi. Mi iam
      penis esti kolera kun Dio en la jaro pro nerespondo al mia pregxo
      miamaniere. Tamen, Li ankorau estas la fidela Dio al kiu mi povas fidi. Kiel
      la jaro finigxas, mi lernis forgesi tion kio estas malantauxe kaj pelas
      plue.

      Honeste rigardu vin mem. Cxu vi estis malkomplezita kiamaniere dum cxi tiu
      malnova jaro? Cxi vi ne povas atingi viajn destinitajn celojn por la jaro?
      Ne maltranviligxu. Forgesu tion kio estas malantaue kaj pelas plue en la
      venonta jaro. La nova jaro estos bone por vi je la nomo de Jesuo Kristo.
      Amen.

      Cxi vi atingis viajn celojn cxi-jare? Cxu vi havis multajn suksecojn en la
      jaro? Laudu Dion! Tamen, ne permesu la atingojn kaj suksecojn blindigi vin.
      Dio kondukos vin al alta pozicio. Faru kiel Paulo, "forgesante tion kio
      estas malantaue, kaj strebante al tio, kio estas antaue, mi min pelas al al
      celo�." Celu por altajxojn. Memoru tiun malnovan anglan kanton, : "Good,
      Better, Best/ I shall never rest,/ until my good is better,/ and my better's
      best." (Bono, Pli bono, Plej bono/ Mi neniam restas,/ gxis mia bono farigxas
      pli bono,/ kaj mia pli bono plej bono.)

      Felicxan novjaron (2005) antaue!

      Message 2 of 2 , Dec 30, 2006
        FORGESU TION KIO ESTAS MALANTAUE
        "Ne kvazau mi jam trafis, au jam perfektigxis; sed mi min pelas antauen, se mi nur povos ekteni tion, pro kio mi estas tenata de Kristo Jesuo. Miaj fratoj, mi ne rigardas min kiel jam ektenantan; sed nur jene: forgesante tion kio estas malantaue, kaj strebante al tio, kio estas antaue, mi min pelas al al celo, por akiri la premion de la supera voko de Dio en Kristo Jesuo" (Filipianoj 3:12-14).
        Glorata estu Dio ke ni venas al fino de alia jaro. La Eternulo jam faris multajn aferojn por ni en la jaro kiuj faris Lin esti inda je niaj laudoj kaj adoro. Ni redonu cxiuj la gloron al Li pro cxio kion Li farigis nin atingi en la jaro.
[...]
        Honeste rigardu vin mem. Cxu vi estis malkontentigita iamaniere dum cxi tiu malnova jaro? Cxu vi ne povas atingi viajn destinitajn celojn por la jaro? Ne maltranviligxu. Forgesu tion kio estas malantaue kaj pelu plue en la venonta jaro. La nova jaro estos bone por vi je la nomo de Jesuo Kristo. Amen.
        Cxu vi atingis viajn celojn cxi-jare? Cxu vi havis multajn sukcesojn en la jaro? Laudu Dion! Tamen, ne permesu la atingojn kaj suksecojn blindigi vin. Dio kondukos vin al alta pozicio. Faru kiel Paulo, "forgesante tion kio estas malantaue, kaj strebante al tio, kio estas antaue, mi min pelas al al celo..." Celu altajxojn. Memoru tiun malnovan anglan kanton: "Good, Better, Best/ I shall never rest,/ until my good is better,/ and my better's best." (Bono, Pli bono, Plej bono/ Mi neniam restas,/ gxis mia bono farigxas pli bono,/ kaj mia pli bono plej bono.)
        Felicxan novjaron (2007) antaue!

        http://mail.yahoo.com