ESTAS ESPERO!

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 2 , Nov 21, 2004

      ESTAS ESPERO!

      "Cxar Mi scias la intencojn, kiujn Mi havas koncerne vin, diras la
      Eternulo, intencojn al bono kaj ne al malbono, por doni al vi
      estontecon kaj esperon. Vi vokos al Mi, kaj vi iros, kaj vi pregxos
      al Mi; kaj Mi auskultos vin" (Jeremia 29:11-12).

      Mi jam legis cxi tiun parton de la Sankta Biblio fojojn sennombre. Mi
      jam audis homojn citante gxin mi jam ecx uzis gxin predikantel au
      kuragxigante per gxi aliajn homojn multfoje. Tamen, dum mi studis
      gxin je gxia kunteksto nelonge, mi havis pli klaran komprenon de gxia
      reala signifo.

      La kunteksto de la partajxo estas letero skribita de profeto Jeremia
      al ekzilitaj Judoj en Babelo. Kvankam, la popolo de Judujo pekis
      kontrau Dio, kaj Dio punis ilin sendante ilin al eksilo, ankorau,
      Jeremia konsilis al ili havi kuragxon kaj logxi en tiu fremda lando
      cxar Dio ne tute forlasis ilin. Li prezentis Dion kiel la joruban
      proverban patron kiu punas sian infanon per la dekstra mano kaj
      altiras gxlin al si en amo per la maldestra mano. Kio ajn la
      konsekvenco de kies peko, Dio ankorau estas kompatema kaj pardonema
      (Daniel 9:9). Li havas intencojn revenigi nin al Si. Li ne forlasos
      Siajn proprulojn por eterne!

      La partajxo de la Sakta Biblio estas vorto de espero por homoj kiuj
      suferas pro siaj nefaroj. Gxi estas vorto de espero por aliaj ankau
      kiuj pensas ke Dio jam forgesis ilin. Gxi estas vorto de espero por
      cxiu ido de Dio. Dio havas intencojn por ni - intencojn ne difekti
      nin, sed prosperigi nin. Intencojn doni al ni esperon. Intencojn doni
      al ni bonan estontecon. Intencojn ne forlasi nin ecx dum ni
      devojigxas. Intencojn auskulti nin dum ni vokas al Li.

      "Tiele diras la Eternulo: Jen Mi revenigos el kaptiteco la tendojn de
      Jakob, kaj liajn logxejojn Mi kompatos; kaj la urbo estos konstruita
      sur sia monteto, kaj la templo estos starigita lau sia ordo. Kaj
      eliros el ili dankado kaj vocxo de gajuloj; Mi multigos ilin kaj ili
      ne malmultigxos; Mi donos al ili honoron, kaj ili ne malaltigxos. Kaj
      ili havos filojn kiel antaue, kaj ilia komunumo forte staros antau
      Mi, kaj Mi punos cxiujn iliajn premintojn. Kaj ilia potenculo estos
      el ili mem, kaj ilia reganto devenos el ilia propra mezo; Mi
      alproksimigos lin, kaj li aliros al Mi; cxar kiu alia kuragxos en sia
      koro alproksimigxi al Mi? diras la Eternulo. Kaj vi estos Mia popolo,
      kaj Mi estos via Dio" (Jeremia 30:18-22. Vidu ankau: 19:14; 31:27-28;
      32:42-44; 33:6-26; Plorkanto 3:31-33).

      Kio ajn la situacio, estas ja espero!

    • Pastor Bayo Afolaranmi
      Message 2 of 2 , Apr 28, 2012
[...]
        Mi jam legis cxi tiun parton de la Sankta Biblio fojojn sennombre. Mi jam audis homojn citante gxin mi jam ecx uzis gxin predikante au kuragxigante per gxi aliajn homojn multfoje. Tamen, kiam mi studis gxin je gxia kunteksto nelonge, mi havis pli klaran komprenon de gxia reala signifo.
        La kunteksto de la partajxo estas letero skribita de profeto Jeremia al ekzilitaj Judoj en Babelo. Kvankam la popolo de Judujo pekis kontrau Dio, kaj Dio punis ilin sendante ilin al ekzilo, ankorau, Jeremia konsilis al ili havi kuragxon kaj logxi en tiu fremda lando cxar Dio ne tute forlasis ilin. Li prezentis Dion kiel la joruban proverban patron kiu punas sian infanon per la dekstra mano kaj altiras gxin al si en amo per la maldestra mano. Kio ajn la konsekvenco de kies peko, Dio ankorau estas kompatema kaj pardonema(Daniel 9:9). Li havas intencojn revenigi nin al Si. Li ne forlasos Siajn proprulojn por eterne!
[...]
        Cxi tiu mesagxo estis unue dissendita je la 21-a de Novembro, 2004.

        "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).