PERSEKUTADO EBLE VENOS

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 1 , Oct 10, 2004
      Estimataj,

      PERSEKUTADO EBLE VENOS

      "Sed vi sekvis miajn ... persekutojn, suferojn, kiaj okazis al mi en
      Antiohxia, en Ikonio, en Listra; kiajn persekutojn mi suferis; kaj el cxio
      tio la Sinjoro min savis. Jes, kaj cxiuj, kiuj volas vivi pie en Kristo
      Jesuo, estos persekutataj" (2 Timoteo 3:10-12).

      Paulo kaj liaj kunuloj estis pregxantaj en la urbo Korinto. La Eternulo jam
      certigis lin ke Li havis multe da animoj por Si en la urbo, tial Paulo ne
      rapidis forlasi la urbon. Tamen, la Judoj komencis sian kontrauon, akuzante
      lin ke li "kontrau la legxo � instigas homojn adori Dion" (Agoj 18:13). Ili
      kondukis lin al la prokonsulo - la politika estro - de la urbo. Tamen, pro
      gxia religxia implico, la estro ne auskultis ilian plendon.

      Cxi tio estis nur unu el multaj persekutoj kaj suferoj de Paulo kaj liaj
      kunuloj. Li kronikis ilin en siaj epistoloj (1 Korintanoj 4:9-11; 2
      Korintanoj 1:8-10; 4:8-11; 11:23-28; 2 Timoteo 3:10-12). Sxajnas ke la
      Eternulo antauplanis cxiujn persekutojn kaj suferojn por li (Agoj 9:16),
      tamen, kiel li konfesis en 2 Timoteo 3:11, "�el cxio tio la Sinjoro [lin]
      savis."

      La Eternulo jam alvokis cxiun el ni al la servo de repacigo. Li subtenis
      Sian vokon per multe da promesoj kiuj certigas nin ke Li estas kun ni (Mateo
      28:19-20; 1 Tesalonikanoj 5:24). Tamen, persekutoj eble venos. "Jes, kaj
      cxiuj, kiuj volas vivi pie en Kristo Jesuo, estos persekutataj" (2 Timoteo
      3:12. Vidu ankaux: Johano 16:33; Agoj 14:22; 1 Tesalonikanoj 3:3-4; 1 Petro
      2:20-21).

      Malgrau cxi tio, ni ne devas timas ian kontrauon au persekuton. Kiam
      persekuto venas, ni devas rememori ke Dio scias kiel Li savos nin de tia
      persekuto (1 Peter 5:10; 2 Petro 2:9). Kiam Li faros tion, ni farigxos pli
      fortaj kaj pli puraj en nia kredo (vidu 1 Petro 1:6-9).

      Tial, staru firme en la servo al kiu Dio vokis vin. Li fidas al vi, kaj Li
      ne malkomplezos vin.

      The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*