"ILI ANKORAU MONTROS GXIN!"

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 2 , Oct 3, 2004
      Estimataj,

      "ILI ANKORAU MONTROS GXIN!"

      "Esperu al la Eternulo; Tenu vin forte, forta estu via koro; Jes, esperu al
      la Eternulo" (Psalmo 27:14).

      "Mi esperis al la Eternulo, esperis mia animo, Kaj Lian vorton mi fidis"
      (Psalmo 130:5).

      Mia kvar-jaragxa filo montris fortan fidon kiu esta instiga por mi iun
      Sabaton matene. Li rigardis sian preferatan filmon - trukfilmon - je la
      televidilo. Subite la loka kanalo, kie li rigardis gxin, havis teknikan
      problemon. Post unu minuto, du minutoj, tri minutoj�. Gxi atingis dek
      minutojn, ankorau la kanalo ne povis korekti la problemon. Tial, mi konsilis
      al li sxangxi al alia kanalo. Lia respondo estis, "Ili ankorau montros
      gxin!" Li ne forlasis la kanalon gxis la problemo estis solvita kaj la
      trukfilmo estis telesendita je lia admiro.

      Kia leciono por ni! Cxu vi gxuis la bonecon de Dio portempe, sed tiu boneco
      sajnas cxesi? Cxu vi atendis Lin vane revenigi tiun bonecon al vi? Cxu vi
      estas enuita atendante Lin? Cxu vi konsideras pruvi alian rimedon de akiro
      de placxo kaj boneco krom Dio?

      Fidu al Dio! Ne perdu esperon. Li ne forgesis vin. Li ankorau montros Sian
      bonecon al vi. "�Cxar Lia kompatemeco ne finigxis, Sed cxiumatene gxi
      renovigxas; granda estas Via fideleco" (Plorkanto 3:22b-23). Rememoru ankau
      la vortojn de la Psalmisto, "Kiam la Eternulo revenigis la forkaptitojn al
      Cion, Tiam ni estis kiel songxantoj. Tiam nia busxo estis plena de gajeco,
      Kaj nia lango plena de kantado; Tiam oni diris inter la popoloj: Ion grandan
      la Eternulo faris por cxi tiuj. Ion grandan la Eternulo faris por ni:
      Ni gxojas" (Psalmo 126:1-3).

      Maria kaj Marta povis atesti cxi tion. Ili atendis Jesuon Kriston por veni
      kaj resanigi sian fraton, Lazaro. Li ne alvenis gxis la viro mortis. Li fine
      alvenis post kiam la viro estis enterigita dum kvar tagoj. Ankorau, Li
      revenigis ilian gxojon, levigis Lazaron el la mortintoj! (Vidu Johano 11.)

      STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*
      Message 2 of 2 , Jul 4, 2009
        Estimataj,

        Dum ni eniris la duan parto de cxi tiu jaro, mi resendu al vi la mesagxon kiun mi unue dissendis je la jaro 2004:

[...]

        "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed  ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos  glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA  VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).