ILI RISKIS SIAJN VIVOJN

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2004

      ILI RISKIS SIAJN VIVOJN

      "Salutu, miajn kunlaborantojn en Kristo Jesuo, kiuj pro mia vivo riskis
      siajn kolojn; ilin dankas ne nur mi, sed ankaux cxiuj eklezioj de la
      nacianoj" (Romanoj 16:3-4).

      Iu fremda misiisto havis amikon. Ili estis kune tre longtempe. La misiisto
      reale fidis al cxi tiu amiko kiu estis indegxeno de la lando. Okazis ke
      persekuto ekestis kontraux la misiisto pro malkonsento inter li kaj la regxo
      de la lando. La persekuto estis tre granda ke la vivo de la misiisto estis
      riskata. La indegxena amiko riskis sian vivon por savi sian misiistan amikon
      de la persekuto per trompante cxian ceremoniaron vidi la regxon kaj repacigi
      lin.

      Akvila kaj Priskila estis bonaj geamikoj kaj gekunlaborantoj de Pauxlo, kaj
      en sia komerco kaj en la proklamdao de la evangelio. Cxi tiu reale
      kuragxigis Pauxlon dum ili dauxris disvastigi la evangelion. Ne nur cxi tio,
      ili ankaux riskis siajn vivojn identigxante sin kun Pauxlo en lia tempoj de
      problemo. Ili ne konsideris la dangxeron de tia ago, sed prefaris dauxri
      kiel gekunlaborantoj de Pauxlo. Iliaj agoj allogis la dankadon ne nur de
      Pauxlo, sed ankaux de la "eklezioj de la nacianoj."

      Epafrodito (alia kunlaboranto de Pauxlo) ankux ricevis tian lauxdon por
      "riskante sian vivon, por kompletigi tion" (Filipianoj 2:30).

      La Sankta Biblio diras, "´┐Żni devus demeti nian vivon pro la fratoj" (1
      Johano 3:16). Kiel vi povas riski vian vivon ankaux por aliaj homoj? Amiko
      dum bezono estas ja amiko.

      MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*
      Message 2 of 2 , Dec 10, 2011
        ILI RISKIS SIAJN VIVOJN
        "Salutu, miajn kunlaborantojn en Kristo Jesuo, kiuj pro mia vivo riskis siajn kolojn; ilin dankas ne nur mi, sed ankaux cxiuj eklezioj de la nacianoj" (Romanoj 16:3-4).
        Iu fremda misiisto havis amikon. Ili estis kune tre longtempe. La misiisto reale fidis al cxi tiu amiko kiu estis indigxeno de la lando. Okazis ke persekuto ekestis kontraux la misiisto pro malkonsento inter li kaj la regxo de la lando. La persekuto estis tre granda ke la vivo de la misiisto estis riskata. La indigxena amiko riskis sian vivon por savi sian misiistan amikon de la persekuto per tio ke, trompante cxian ceremoniaron, li vidu la regxon kaj repacigu lin.
        Akvila kaj Priskila estis bonaj geamikoj kaj gekunlaborantoj de Pauxlo, kaj en sia komerco kaj en la proklamdao de la evangelio. Cxi tiu reale kuragxigis Pauxlon dum ili daurigis disvastigi la evangelion.
        Ne nur cxi tio, ili ankaux riskis siajn vivojn identigante sin kun Pauxlo en lia tempoj de problemo. Ili ne konsideris la dangxeron de tia ago, sed preferis daurigi kiel gekunlaborantoj de Pauxlo. Iliaj agoj altiris la dankadon ne nur de Pauxlo, sed ankaux de la "eklezioj de la nacianoj."
        Epafrodito (alia kunlaboranto de Pauxlo) ankux ricevis tian lauxdon por "riskante sian vivon, por kompletigi tion" (Filipianoj 2:30).
        La Sankta Biblio diras, ".ni devus demeti nian vivon pro la fratoj" (1 Johano 3:16). Kiel vi povas riski vian vivon ankaux por aliaj homoj? Amiko dum bezono estas ja amiko.
        Cxi tiu mesagxo estis unue dissendita je la 1-a de Augusto, 2004.