NE MALAKCEPTU VIAN DION!

    Message 1 of 1 , Jul 6, 2013
      Estimataj,
      NE MALAKCEPTU VIAN DION!
      "Pro tio, ke cxi tiu popolo malsxatis la akvon de Sxiloahx, kiu fluas kviete..., la Sinjoro jen venigos sur ilin la akvon de la Rivero..." (Jesaja 8:6-7a).
      La regnoj de Israelo kaj Sirio batalis kontrau la regno de Judujo (vidu: Jesaja 7:1). La Eternulo sendis profeton Jesaja al la popolo de la Judoj por doni al ili la sxancon de fido al Li por venko. Tamen, la Juda popolo sub la cxefeco de la regxo Ahxaz agis malsagxe. Ili malakceptis sian Dion, kaj fidis al sxajne potenca regxo de Asirio (vidu: 2 Regxoj 16:7). La Eternulo profetis per Jesaja, ke pro tio ke ili malakceptis sian Dion, kiu estas kiel "la kvieta fluanta akvo de Sxiloahx", la "potenca inundo de Asirio" al kiu ili fidis ja troplenigos iliajn malamikojn, sed gxi ankau balaos sur Judujon kaj inundos gxin ankau (Jesaja 8:5-8). Estus bone konfidi tute en Dio. Ne mirigas, la psalmisto diris, "Multigxos la malgxojoj de tiuj, kiuj sekvis alian [dion]" (Psalmo 16:4).
      Estas malfelicxe, ke multaj homoj nuntempe estas kiel tiuj stultaj Judoj. Kiel en la vortoj de Paulo, "Pretendante esti sagxaj, ili malsagxigxis, kaj sxangxis la gloron de la senmorta Dio en bildon de morta homo kaj de birdoj kaj kvarpiedaj bestoj kaj rampajoj" (Romanoj 1:22-23). Kelkaj el ili ecx asertas, ke ne estas Dio! Kurioze, tiuj malsagxaj homoj nerekte adoras tion, kion estas malpli ol Dio kaj ili estas turmentitaj de siaj mem-starigitaj "dioj". Ili nur ne estos pretaj malkasxe konfesi tion.
      En kiaj rimedoj vi ankau malakceptas vian Dion? Cxu vi agnoskas Lin en cxiuj viaj klopodoj? Cxu vi kredas ke vi povas sukcesi sen Li? Ne malakceptu vian Dion. Fidu tute al Li, kaj vi atestos pri Lia boneco super via vivo je la nomo de Jesuo. Amen. Jesuo promesas, "Venu al mi cxiuj, kiuj estas laborantaj kaj sxargxitaj, kaj mi vin ripozigos. Metu sur vin mian jugon, kaj lernu cxe mi, cxar mi estas milda kaj korhumila; kaj vi trovos ripozon por viaj animoj. Cxar mia jugo estas facila, kaj mia sxargxo estas malpeza" (Mateo 11:28-30).
      Pregxa Punkto: Pregxu, ke vi neniel malakceptos Dion, sed tute fidos al Li en cxiuj viaj klopodoj.