HO JESUO, MI PROMESIS

    Message 1 of 1 , Apr 13 1:10 PM
      HO JESUO, MI PROMESIS
      "Mi diris: Mia sortajxo estas, ho Eternulo, Plenumi Viajn vortojn" (Psalmo 119:57).
      "Kaj dum ili vojagxis, sur la vojo iu diris al li: Mi vin sekvos, kien ajn vi iros" (Luko 9:57).
      “Mo ti seleri, Jesu” la Joruba versio de la himno, “Ho Jesuo, Mi Promesis” estis unu el la himnoj kiujn mi amis kiam mi kreskis kiel adoleskanto. Mi povus kanti memore preskau cxiujn versojn de la himno en la joruba. Gxi estas himno de devontigo verkita de John Ernest Bode (1816-1874), anglikana pastro kiu servis malgrandan parokon proksime de Cambridge, Anglio kiam liaj tri gefiloj, filino kaj du filoj, estis pretaj por konfirmacio. Kiel la pastro de la pregxejo, li prezidis la ceremonion. Do, li verkis la himnon por memorigi al la infanoj pri ilia devontigo al Jesuo Kristo, la spirita militado kiu asocias kun kristana vivo, kaj la fakto ke se Jesuo Kristo estas kun ili, ili venkos kaj en la fino ili estos kun Li en la Cxielo .
      En cxi tiu himno, John Bode deklaris, ke li promesis servi Jesuon gxis la fino kaj petis Jesuon, kiun li sciis kiel "mian Majstron kaj mian amikon" esti apud li por cxiam. Li konfesis, ke li ne timas la batalon se Jesuo estas cxe lia flanko, nek deflankigxi de la vojo, se Li estus lia gvidanto. Pro multaj tentoj, kiujn la mondo ofte proponas al la kristano kaj la fakto ke malamikoj estas cxiam proksime kaj ene kaj ekstere, John Bode pregxis, ke li sentu Jesuon proksime de si kaj sxirmi lian animon kontraux peko. Li daurigis pregxi ke li audu Jesuon paroli en akcentoj klaraj kaj ankorau super la sxtormoj de pasio kaj la murmuroj de mem-volo. Cxar Jesuo estas la gardisto de lia animo, li volis ke Li parolu por trankviligi lin kaj faros lin auskulti Lin. John Bode memorigis Jesuon, ke Li promesis cxiujn kiuj sekvas Lin ke kie Li estas en gloro tie oni ankau estos. Sekve, li reasertis sian promeson al Jesuo, por servi al Li gxis la fino. John Bode ankau pregxis, ke li vidu la piedsignojn de Jesuo, kaj petis por planti sia piedsignojn en ili. Li asertis, ke lia espero estas laudeve sekvi sole en la forteco de Jesuo. Li volis ke Jesuo, lia Savanto kaj Amiko, gvidu lin, lin nomu, tiru lin, apogu lin gxis la fino, kaj akceptu lin en la Cxielo. Kia granda devontigo!
      Kio estas via devontigo al Jesuo Kristo? Cxu vi promesas sekvi kaj servi al Li, gxis la fino? Cxu vi pretas auskulti Lin kaj lasi Lin esti via Gvidanto? Vi neniam bedauros kion vi faris!
      Pregxo Punkto: Pregxu, ke vi estas faritaj por fidele sekvi kaj servi Jesuon por la resto de via vivo.