VI, MIA ETERNA PARTO

    Message 1 of 1 , Jan 19, 2013
      VI, MIA ETERNA PARTO
      "Mia parto estas la Eternulo, diras mia animo; tial mi esperas al Li" (Plorkanto 3:24).
      "Alproksimigxu al Dio, kaj Li alproksimigxos al vi. Purigu la manojn, vi pekuloj, kaj cxastigu la korojn, vi duoblanimuloj" (Jakobo 4:8).
      Himnoj de Fanny Jane Crosby cxiam logas min. Jen estis blinda sinjorino kiu malgrau sia malkapablo donis sian vivon por esti uzita de sxia Kreinto kiel verkisto de himnoj kies himnoj ankorau benas milionojn da animoj gxis hodiau. El disponebla historio, unu el sxiaj himnoj titolita en la angla "Close to Thee" [esperante: Proksime al Vi] estis verkita kiam Silas Jones Vail venis al sxi kun formita melodio kaj petis sxin pensi iujn vortojn kiuj iros kun la melodio. Kiam Vail ludis la melodion, Crosby komentis, ke la refreno sonis kiel "Proksime al Vi; Proksime al vi." Vail konsentis, kaj Crosby verkis la vortojn de la himno kun la unua linio "Vi, mia eterna Parto."
      Por iu kiu vere scias Tiun kiu li/sxi adorservas, Dio estas ja la eterna Parto de iu ajn kredanto, kiu estas pli ol amiko au vivo al la kredanto. Sekve, la deziro de cxiu kredanto estu iri kun la Savanto proksime en la tuta pilgrima irado de la kredanto sur tero. Ne devus esti por facileco au monduma plezuro, nek por famo, sed la pregxo de la kredanto estu cxar li volonte laboras kaj suferas, simple iras proksime kun la Savanto. Fanny Jane Crosby tiam aldonis tiujn pregxojn, ke la Savanto devus konduki sxin tra la valo de ombroj, kaj portu sxin super netrakvila maro de vivo por ke sxi povu eniri en la pordegon de eterna vivo kun la Sinjoro.
      Cxu vi ankau faris Dion via eterna Porcio? Cxu via deziro estas promeni proksime kun Li? Se jes, tiam Li pasxos pli proksima al vi kaj vi certe scias, ke Li estas pli ol amiko al vi, kiel Li kondukos vin tra iu ajn valo au monto de vivo, gxis vi regxos eterne kun Li. Ja, Dio estas mia eterna Parto!