DIO PAROLAS SENSENCAJXON!

    Message 1 of 1 , Jan 12, 2013
      DIO PAROLAS SENSENCAJXON!
      "Ni parolas la sagxecon de Dio en mistero, la sagxecon kasxitan, kiun Dio antaudestinis antau la mondagxoj por nia glorado; kaj kiun scias neniu el la regantoj de cxi tiu mondo.... Sed la natura homo ne akceptas la aferojn de la Spirito de Dio; cxar ili estas por li malsagxeco; kaj li ne povas ilin scii, pro tio, ke ili estas jugxataj spirite" (1 Korintanoj 2:7-8a, 14).
      Fojojn sen nombro, mi renkontis homojn rete kiuj deklaris, ke ne ekzistas Dio. Se mi provis atentigi al la Sankta Biblio, ili dirus ke la Libro estas unu el la elpensitaj historioj de iuj judoj. Se mi daurigis plu aserti, ke la Sankta Biblio estas la Vorto de Dio, ili konkludas ke Dio, se Li ekzistas, parolas sensencajxon!
      Ni konsentas ke tiaj homoj estas ateistoj, agnostikuloj, liberaluloj, liberpensuloj au simple nekredantoj au ne-kristanoj. Apostolo Paulo aludis ilin kiel "naturaj homoj." Tamen, multaj tiel nomataj kristanoj povas ankau esti referitaj kiel naturaj viroj cxar ili malfacile povas kredi kelkajn instruojn de la Biblio, ne paroli pri praktiki tiajn instruojn.
      Apostolo Paulo akceptis en la 1 Korintanoj 2 ke la Vorto de Dio estas mistero, kaj nur homoj kiuj havas la Spiriton de Dio povas kompreni gxin. Ne mirinde, li jam antaue diris, "Cxar la priparolo de la kruco estas por la pereantoj malsagxeco" (1 Korintanoj 1:18). La Vorto de Dio estas malsagxeco al la natura homo cxar li ne estas de la Spirito de Dio, kaj ne pensas per la Spirito de Dio.
      Dio ekzitas, kaj Li NE parolas sensencajxon! Li faris Sin konata al cxiuj. Nur malsagxulo havos kontrauan opinion pri tio. Estas malfacilaj mesagxoj en la Vorto de Dio. Tamen, ili estas kompreneblaj. Nur tiuj kiuj cedas al la gvideco de Dio komprenos Lin kaj Lian Vorton.
      Pregxa Peto: Sinjoro, donu al mi humilan spiriton, por sercxi vin kaj instruaman koron por lerni kaj kompreni viajn vortojn en la nomo de Jesuo. Amen.