NOVA INTERLIGO

    Message 1 of 1 , Jan 5, 2013
      NOVA INTERLIGO
      "Kaj Li diris: Jen Mi faros interligon; antau via tuta popolo Mi faros miraklojn, kiuj neniam ekzistis sur la tuta tero nek cxe iuj gentoj; kaj la tuta popolo, en kies mezo vi estas, vidos la faron de la Eternulo; cxar terura estos tio, kion Mi faros por vi. Observu tion, kion Mi ordonas al vi hodiau"(Eliro 34:10-11).
      Dum la popolo de Israelo estis survoje el la lando de sklaveco al la Promesita Lando, ili perdis fokuson en Dio kaj sercxis homfaritan dion. Moseo, lia videbla cxefo estis tiam sur la monto kun Dio. Dio volis detrui tiujn ribelemajn homojn, sed Moseo propetis por ili. Dio tiel decidis komenci denove kun ili por fari novajn interligon kun ili.
      En la procezo de komenco denove kun la Izraelidoj, Dio petis al Moseo fari novajn briketojn por la Dek Ordonoj. Plej speciale, Li promesis fari novan interligon kun ili. En cxi tiu nova interligo, Dio promesis fari miraklojn, kiujn Li faris neniam antaue en iu ajn nacio. Li promesis ke aliaj personoj kiuj vivis cxirkau ili vidos kiel timinda estos la faro, kiun Li faros por la Izraelidoj.
      Tamen, kiel bona tiel tiu interligo estis, gxi havis striktan kondicxon: obeado. La Eternulo estis preta forpeli cxiujn malamikojn antaux la Izraelidoj, sed ili devas obei Lin, ne farante ajnan traktaton kun la popolo. Ili devas rompi cxiujn idolojn, kiujn la malamikoj adoris kaj neniam provas adori ilin. La kialo estas, ke la Eternulo, Dio estas Dio kolerema.
      Cxu vi ankau volas ke Dio faru novan interligon kun vi cxi-jare? Jes, Dio ja faros novan interligon kun vi kaj Li faros miraklojn en via vivo, ke homoj vidos kaj kungxojas kun vi. Tamen, vi devas obei Dion kaj estu preta servi al Li sola.