MIRINDA GRAC'! HO DOLCXA SON'!

    Message 1 of 1 , Aug 11, 2012
      MIRINDA GRAC'! HO DOLCXA SON'!
      "Cxar per graco vi savigxis per fido; ne per vi mem: gxi estas dono de Dio;  ne el faroj, por ke neniu fanfaronu" (Efesanoj 2:8-9).
      Unu el la plej popularaj himnoj de cxiuj tempoj estas "Amazing Grace" (en Esperanto: "Mirinda Grac'! Ho Dolcxa Son'!")  de John Newton (1725-1807). Newton verkis la himnon por esprimi tiun kiu li estis antau ol li estis savita kaj kiu li estis post sia savo savosperto. Newton estis mizerulo morala paria kies negoco estis sklavkomerco antau ol li farigxis predikisto de la evangelio de la granda Savanto, Jesuo Kristo, kiu savis lin per graco dum proksima sxiprompigxo. En siaj vortoj en liaj lastaj jaroj, "Mia memoro estas preskau for, sed mi memoras du aferojn, ke mi estas granda pekulo, kaj ke Kristo estas granda Savanto."
      Preter la personeco de John Newton, lia himno - "Amazing Grace" - malkasxas profundan veron pri la graco de Jesuo Kristo al cxiu kiu invitas Lin en sian vivon kiel lian personan Savanton kaj Sinjoron. Gxi estas mesagxo ke pardono kaj elacxeto estas ebla sendepende de la pekoj kiujn oni faras kaj ke la animo povas esti transdonita de malespero tra la kompatemo de Dio. Estas ja dolcxa por audi, ke mizera persono kiu estas perdita kaj blinda spirite povas esti trovita kaj vidi spirite. La graco instruus la koron de cxiu, kiu kredas timi Dion kaj esti savita de cxiuj aliaj timoj. La graco estas ja altvalora ne nur komence sed dum la tuta tempo. Estas graco per kiu farigxis la kredanto sekura gxis nun tra multaj dangxeroj, laboroj aux, kaj retoj kaj gxi finfine kondukos lin al eterna hejmo.
      La himno plie malkasxas kelkajn profitojn kiujn kredanto en Kristo kiu spertis la gracon gxuus. Li gxuus la promesitan bonecon de Dio; lia espero estus certigita en Dia vorto; tiel longe, li vivas lia sxildo kaj porcio estos Dio; ecx kiam cxi tiuj karno kaj koro mankos, kaj mortema vivo cxesigxos, tia kredanto posedos vivon de gxojo kaj paco, kaj en la cxielo, li eterne kantos la laudon de Dio. Estas ja mirinda graco!
      Cxu vi spertis tiun gracon? Ne gravas kiom mizera au morale bankrota vi opinias ke vi estas. Vi povas sperti gxin. Memoru, vi ne povas gajni gxin per ajna tipo de laboro. Estas nur per fido en la finita laboro de savo de Jesuo Kristo. Kredu al la Sinjoro Jesuo Kristo hodiau, kaj vi spertos la mirigan gracon kaj gxuos cxiujn gxiajn avantagxojn (vidu Agoj 16:31; Romanoj 3:24; 4:5, 16).