PLENUMANTE CXIAN JUSTECON

    Message 1 of 1 , Mar 31, 2012

      PLENUMANTE CXIAN JUSTECON

      "Lasu do, cxar tiel decas al ni plenumi cxian justecon" (Mateo 3:15).

      Kiel Johano, la Baptisto, oni miras kial Jesuo Kristo donis Sin por baptado de pento. Tamen, la respondo de Jesuo al Johano, la Baptisto estis ke estas tauge por Li partopreni je la baptado de Johano tiutempe por plenumi cxian justecon. Cxar estis neniaj bezonoj pri baptado je la Legxo de Moseo, Jesuo ne povis pensi ion ajn pri la justeco de Levidoj. Tamen, la mesagxo de Johano, la Baptisto estis mesagxo de pento kaj tiuj kiuj travivis gxin atendis venontan Mesion kiu estos virta kaj kiu enportos justecon. Se Jesuo Kristo kiel la Mesio provizus justecon por pekuloj, Li devas esti identigita kun pekuloj. Cxi tiu identigo ricevis la aprobon de Dio cxar Dio sendis Sian Spiriton sur Jesuon kaj deklaris ke Jesuo estas Lia amata Filo.

      Jesuo Kristo ne nur estis identigita kun la homoj per Sia baptado, Li ja venis por servi ilin kaj doni Sian vivon kiel elacxeton por ili (vidu: Mateo 20:28;  Filipianoj 2:4-8). Pro cxi tio, oni tre alte superigis Lin kaj donis al Li nomon kiu estas super cxia nomo "... por ke en la nomo de Jesuo klinigxu cxiu genuo, de encxieluloj kaj surteruloj kaj subteruloj, kaj ciu lango konfesu, ke Jesuo Kristo estas Sinjoro, al la gloro de Dio, la Patro " (Filipianoj 2:10-11).

      Multaj homoj je la altaj lokoj kaj oficoj de gvidado malfacile estas identigitaj kun homoj kiujn ili gvidas kaj en malaltaj lokoj. Ili pensas ke ili estas "tre grandaj" estis identigitaj kun la depremitaj. Ili ne estas pretaj oferi sian placxon por kontentigi la homojn kiuj estas sub ili. Ili jam forgesis ke lau Dio, "la pli granda el vi estos via servanto" (Mateo 23:11). Ne mirinde, Paulo admonis je Romanoj 12:16, "Ne pripensadu altajn aferojn, sed klinadu vin al humilaj aferoj."

      Je kia rimedo vi estas identigita kun la homoj kiujn vi gvidas au servas? Ne estu "tre granda" reale servi aliajn cxe vi. Por plenumi cxian justecon, trovu rimedojn en kiuj vi povas esti identigita kun homoj cxe vi. La Eternulo ja rekompencos vi pro cxi tio.