NIAJ PREGXOJ POR VI EN LA JARO 2012!

    Message 1 of 1 , Dec 31, 2011
      NIAJ PREGXOJ POR VI EN LA JARO 2012!
      Laudu la Eternulon pro alia jaro 2012!
      Kutime, Opeyemi mia edzino, kaj Boluwatife kaj IfeOluwa niaj infanoj kunigxas kun mi bonvenigi vin en la novjaron per cxi tiuj profetaj pregxoj adaptitaj de Psalmo 126:
      - La Eternulo sxangxos vian historion por la plibono cxijare;
      - Li plenigos vian busxon per ridajxo, kaj vian langon per gxoja krio;
      - Vi laboros kaj mangxos la fruktojn de via laboro;
      - Vi atestos inter homoj cxijare ke la Eternulo jam faris grandajxojn por vi;
      - Homoj ja gxojos kun vi cxijare je la nomo de Jesuo. Amen.
      Felicxan kaj prosperan Novjaron!
      Je la servo de Dio,
      Bayo Afolaranmi (Pastoro),
      Baptist Building, Oke Bola,