CXU IAN TEMON VI HAVAS?

  • Pastor Bayo Afolaranmi
    Message 1 of 1 , May 30, 2011

      CXU IAN TEMON VI HAVAS?

      "Pri tio mi petegis trifoje la Sinjoron, ke gxi foriru de mi. Kaj li diris al mi: Mia graco suficxas por vi, cxar mia potenco perfektigxas en malforteco. Plej gxoje do mi plivole fieros pri miaj malfortajxoj, por ke la potenco de Kristo kovru min" (2 Korintanoj 12:8-9).

      Fanny Crosby sendube estis unu el la plej inspiritaj kristanaj himnaraj verkintoj je historio. Sxi verkis multajn himnojn. Interese, sxi estis blinda dum la plej granda parto de sia vivo! Malgrau sxia fizika malebleco, sxi havis ian temon diri al cxiu. Sxi diris la temon je unu el sxiaj popularaj himnoj, "Bena konfido, cxe mi Jesu'!" kiun sxi verkis lau la muziko ludita de sxia kara amikino, Phoebe Knapp.

      Por Fanny Crosby, Jesuo Kristo estis bena konfido cxar sxi konis pri sankta gxuo. Sxi sciis ke sxi estis kunheredanto de cxiela gloro kiu estis acxetita per Lia sango, savo, favoro. Sxi memvole cedis al la volo de Dio por sxia vivo kaj sxi havis plenan konfidon je tio. Malgrau sxia blindeco, belaj vizioj venis al sxia vido. Je cxi tiuj vizioj, sxi vidis cxielajn angxelojn kiuj traktis pri amo kaj Dia faro. Je sia memvola cedo estis ene la paco. Sxi estis plenigita per gracodonaco cxe la Savanto, kaj plena je beno, amo, de Dio, sxi tiam rigardis supren al sia Savanto. Sxi ja havis ian temon kaj gxi farigxis sxia laudkanto kaj la laudkanto de mil da homoj kiuj kredis, kaj ankorau kredas, cxi tiun benan konfidon en Jesuo Kristo.

      Fanny Crosby havis ian temon. Kio estas via temo? Malgrau tio kion vi travivas nune, cxu vi povas kanti gxoje kiel cxi tiu virino? Sxi kiel apostolo Paulo povis plivole fieri pri sxiaj malfortajxoj cxar sxi sciis ke la graco de Dio suficxis por sxi kaj sxia potenco perfektigxis en malforteco. Ambau ili povis plivole fieri pri iliaj malfortajxoj cxar ili ne rigardis iliajn malfortajxojn, sed rigardis Dion kiu estas pli alta ol ia ajn maleblo au malfortajxo.

      "Jen mia temo kaj laudokant', Kristo Jesuo mia Savant', Fide mi iras al la kulmin', Gxoje mi antas gxis tagofin'. Cxu ian temon vi havas?

      "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).