DUM NIGXERIANOJ VOCXDONOS

    Message 1 of 1 , Mar 26, 2011
      Estimataj,
      DUM NIGXERIANOJ VOCXDONOS
      "Deziru pacon al Jerusalem; Bonan staton havu viaj amantoj. Paco estu inter viaj muroj, Bonstato en viaj palacoj" (Psalmo 122:6-7).
      Mia mesagxo cxi-semajne estas malsama ol la kutimaj cxar gxi estas alvoko por pregxoj dum Nigxerianoj vocxdonos novajn politikajn estrojn venontmonate kiuj regos je la diversaj oficoj dum la sekvaj kvar jaroj. Se vi estus nigxeriano, bone, se ne, bonvolu aligxi al ni pregxi por la plej popolnombra lando en Afriko.
      Pregxu ke Dio gvidu la nigxerian elektontaron vocxdoni la pravajn kandidantojn por la diversaj oficoj ekde anoj de sxtataj parlamentejoj, sxtataj regantoj, federaj parlamentejoj gxis la prezidanto de la lando.
      Pregxu ke cxiu vocxdono estos signifa kaj ke je la fino de la ago, la elektoj de homoj estu la elektontaj estroj.
      Pregxu kontrau ia formo de elektaj maluzadoj antau, dum kaj post la vocxdonoj.
      Pregxu ke la elektaj jugxantoj konduku la vocxdonojn per timo de Dio sen ia formo de partieco
      Pregxu por paco kaj sekuro de vivoj kaj posedajxoj antau, dum kaj post la vocxdonoj.
      Vi povas aldoni pliajn pregxajn petojn al cxi tiuj kiel vi estas kondukita.
      Plej grave, pregxu ke la tuta volo de Dio estu plenumita je la tuta ago.
      "Petego de justulo multe efikas per sia energio" (Jakobo 5:16).
      Por nigxerianoj kiuj rajtas vocxdoni, bonvolu eliri por fari vian civilan devon. Dio benu vin!