PROFETAJ BENOJ POR VI EN LA JARO 2011!

  • Pastor Bayo Afolaranmi
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2010
      PROFETAJ BENOJ POR VI EN LA JARO 2011!
      Glorata estu la Eternulo por la graco de vido de alia jaro.
      Kutime, Opeyemi mia edzino kaj niaj infanoj (Boluwatife, IfeOluwa, Michael kaj Abraham) kunigxas kun mi bonvenigi vin en la novjaro per cxi tiuj profetaj benoj adaptitaj de Genezo 12:2-3:
      - Cxi tiun novan jaron, la Eternulo faros vin granda personeco, kaj grandigos vian nomon,
      - Li benos vin per abunda kresko de favoro.
      - Vi estos beno al aliaj; homoj cxirkau vi kaj tiuj kiuj konatigxos kun vi cxi-jare estos benitaj per vi.
      - La Eternulo benos viajn benantojn, kaj viajn malbenantojn Li malbenos cxi-novjare je la nomo de Jesuo. Amen.
      Felicxan kaj prosperan Novjaron!
      Je la servo de Dio,
      Bayo Afolaranmi (Pastoro),
      Baptist Building, Oke Bola,