“KLIENTOJ ESTAS CXIAM PRAVAJ!”

    Message 1 of 1 , Aug 21, 2010
      “KLIENTOJ ESTAS CXIAM PRAVAJ!”
      “Kaj la servisto de la Sinjoro devas ne malpaci, sed esti afabla al cxiuj, instruema, tolerema” (2 Timoteo 2:24).
      Sekve de la subita maldungo de mia edzino je sia laborejo, ni komencis komercon de frostigitaj mangxajxoj en malgranda vendejo je la antauo de nia hejmo. Iam ajn kiam sxi estas okupita en la kuirejo au en la domo, kaj mi estas malpli okupita hejme, mi farigxas la vendisto je la vendejo. Mi akiris multe da spertoj el cxi tio. Estas dirajxo kiu estas jene: “Klientoj estas cxiam pravaj.” La dirajxo ne estas vera cxiam, sed mi jam lernis apliki gxin kiam mi estas dejxoranta je nia vendejo. Estis iu okazo kiam iu virino venis kaj petis ian specon de fisxo. Estis malsamaj prezoj por malgrandaj kaj grandaj grandoj de la speco de fisxo kiun sxi volis. Mi sciigis tion al sxi. Sxi ecx sciis tion antau ol mi diris gxin al sxi, sed sxi estis nedecidita pri tio kion sxi volis acxeti. Eble, sxi volis friponi min. Sxi poste decidis acxeti unu kilon da kokajxo anstataue. Ecx je tio, sxi ankorau penis esti dubema kun mi. Mi estis kolerigita en mi, sed mi rememoris tiun dirajxon, “Klientoj estas cxiam pravaj!” Sxi finfine acxetis la kilon da kokajxo, sed surpirze,sxi volis acxeti gxin je pli malgranda prezo ol la normala prezo de kilo. Mi gxentile rememorigis sxin pri la normala prezo de unu kilo da kokajxo, kaj sxi foriris kun sxia acxetajxo.
      La leciono el cxi okazo kaj la dirajxo estas ke oni devas esti pacienca kaj gxentila traktante kun aliaj homoj. Estas evidente ke homoj ofendos kaj kolerigos onin por ke oni tro reagos, sed oni devas cxiam rememori la instruojn de la Sankta Biblio ke ni devas esti “...simplaj kiel kolomboj” (Mateo 10:16.) Konsideru cxi tiojn  ankau:
      “Kun cxia humileco kaj mildeco, kun toleremeco, paciencante unu al alia en amo” (Efesanoj 4:2).
      “Se estos eble, restu pacaj viaparte kun cxiuj homoj” (Romanoj 12:18).
      “Cxion faru sen murmuroj kaj disputoj, por ke vi estu senkulpaj kaj simplaj, filoj de Dio, neriprocxindaj, meze de perversa kaj malhonesta generacio, inter kiuj vi brilas kiel lumiloj en la mondo” Filipianoj 2:14-15).
      Ne gravas tiu kiun vi traktas, vi devas trakti tiun gxentile, pacience, pace kaj per amo. Oni eble insultas vin au faras aliajn difektajxojn al vi, sed via cxiela Patro scias kiel Li batalos por vi kaj rekompencos ambau vi laue.

      "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed  ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos  glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA  VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).