NIAJ PREGXOJ POR VI EN LA JARO 2010!

    Message 1 of 1 , Dec 31, 2009

      NIAJ PREGXOJ POR VI EN LA JARO 2010!

      Glorata estu la Eternulo por la graco de vido de alia jaro-la jaro 2010.

      Kutime, Opeyemi mia edzino, kaj Boluwatife kaj IfeOluwa niaj infanoj kunigxas kun mi bonvenigi vin en la novjaro per cxi tiuj pregxoj adaptitaj de Jesaja 54:14-17:

      - La Eternulo fortikigos vin per vero;

      - Vi estu malproksima de premiteco;

      - Vi ne bezonas timi pri io;

      - La Eternulo ne permesu iu armi kontrau vi;

      - Ecx iu ajn kiu armos kontraĆ­ vi tiu falos antau vi;

      - Nenia ilo, kreita kontrau vi, havos sukceson; kaj

      - Cxiun langon, kiu batalos kontrau vi en la jugxo, vi malpravigos.

      Cxi tio estas la heredajxo de la servantoj de la Eternulo, kaj ili plenumigxos je via vivo cxi-novjare je la nomo de Jesuo. Amen.

      Felicxan kaj prosperan Novjaron!

      Je la servo de Dio,

      Bayo Afolaranmi (Pastoro),

      Baptist Building, Oke Bola,

      PMB 5113, Ibadan 200001, Nigxerio.

      PS:

      Sendu vian respondon rekte al au kopiu min cxe spiritualdigest@.... Dio benu vin!!!

      "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).