60-a Kongreso de KELI: Placxo de Cxeesto

    Message 1 of 1 , Nov 18, 2009
      Mi ne bezonas ian prezenton cxe vi pro miaj retaj cxiusemajnaj predikoj kaj kelkfojaj
      eldonitaj artikoloj en nia revuo “Dia Regno.” Tamen, vi povas scii plie pri mi cxe
      http://www.thewordthruthenet.org/
      Placxus al mi cxeesti la 60-a kongreso de KELI okazonta inter la 2-a kaj 9-a de augusto,
      2010 en Beregdaroc, Hungario. Sed, mi ne povas subteni min. (Ekde 1991 kiam mi eklernis
      Esperanton kaj estas aktiva je gxia utilo, mi neniam cxeestas ian Esperanto-kongreson.)
      Cxu vi au via organizo povos subteni min pagi aligx-kotizon, kongresan kotizon kaj eble
      kotizon por fluga bileto. Mi prizorgos la akiron de vizo cxi tie.
      Dio benu vin!

      "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).