VEKU LIN!

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 2 , Mar 14, 2004
      Estimataj,

      VEKU LIN!

      "Kaj Li estis dormanta en la posta parto sur la kuseno; kaj ili vekis Lin,
      kaj diris al Li: Majstro, cxu vi ne zorgas pri tio, ke ni pereas?" (Marko
      4:38).

      Jesuo Kristo shipveturis kun la discxiploj tra la nestabila Maro Galilea dum
      furioza sxtormo komencis. Gxi estis minaco por ili kaj iliaj posedajxoj. Mi
      opinias ke kelkaj el ili, kiel spertaj fisxkaptistoj, provis cxiajn
      taktikojn uzatajn en simila situacio. Tamen oni mirdemandas, kial Jesuo
      Kristo estis dormanta ie en la sxipeto. Kiel Li povis dormi en tia situacio?
      Tamen, la discxiploj agis ghuste: ili iris veki Li. Vekite, Li tuj parolis
      al la sxtormo, kaj kaj cxio serenigxis!

      Kristana vivo ne estas fugxo de dangxero, sed aserto de Lia cxiama cxeesto.
      Kio sxtormas en via vivo? Kio minacas gxin? Cxu vi provas trovi helpon?
      Kvakam "�ne dormetas kaj ne dormas la gardanto [Jesuo Kristo de Siaj
      popoloj]" (Psalmaro 121:4), tamen, vi devas envoki Lin en la cxi-momentan
      situacion. Li estas apud vi, sxajne dormanta. Veku Lin!

      Jen kelkaj promesoj de Dio por vi:

      "Voku Min en la tago de mizero; Mi vin liberigos, kaj vi Min gloros"
      (Psalmaro 50:15).

      "Voku al Min, kaj Mi respondos al vi, kaj Mi sciigos al vi grandajn kaj
      gravajn aferojn, kiujn vi ne scias" (Jeremia 33:3).

      "Kaj mi diras al vi: Petu, kaj al vi estos donate; sercxu, kaj vi trovos;
      frapu, kaj al vi estos malfermite. Cxar cxiu petanto ricevas; kaj la
      sercxanto trovas; kaj al la frapanto estos malfermite" (Luko 11:9-10).

      "Kaj estos tiel, ke antaux ol ili vokos, Mi respondos; ili estos ankoraux
      parolantaj, kaj Mi jam auxdos" (Jesaja 65:24).

      "Proksima estas la Eternulo por cxiuj, kiuj Li vokas, por cxiuj, kiuj Lin
      vokas" (Psalmaro 145:18).

      STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*
      Message 2 of 2 , Oct 3, 2009
        Estimataj,
        VEKU LIN!
        "Kaj Li estis dormanta en la posta parto sur la kuseno; kaj ili vekis Lin, kaj diris al Li: Majstro, cxu vi ne zorgas pri tio, ke ni pereas?" (Marko 4:38).
        Jesuo Kristo sxipveturis kun la discxiploj tra la nestabila Maro Galilea dum furioza sxtormo komencigxis. Gxi estis minaco por ili kaj iliaj posedajxoj. Mi opinias ke kelkaj el ili, kiel spertaj fisxkaptistoj, provis cxiajn taktikojn uzatajn en simila situacio. Tamen oni mirdemandas, kial Jesuo Kristo estis dormanta ie en la sxipeto. Kiel Li povis dormi en tia situacio? Tamen, la discxiploj agis gxuste: ili iris veki Lin. Vekite, Li tuj parolis al la sxtormo, kaj kaj cxio serenigxis!
        Kristana vivo ne estas fugxo de dangxero, sed aserto de Lia cxiama cxeesto. Kio sxtormas en via vivo? Kio minacas gxin? Cxu vi provas trovi helpon? Kvankam "…ne dormetas kaj ne dormas la gardanto [Jesuo Kristo de Siaj popoloj]" (Psalmaro 121:4), tamen, vi devas voki Lin en la cxi-momenta situacio. Li estas apud vi, sxajne dormanta. Veku Lin!
[...]
        "Proksima estas la Eternulo por cxiuj, kiuj [kiujn] Li vokas, por cxiuj, kiuj Lin vokas" (Psalmaro 145:18).
        Cxi tiu prediko estis unue dissendita je la 14- a de Marto, 2004.

        "Laux mia fervora atendado kaj espero, ke mi pri nenio hontigxos, sed ke per cxia liberparolo, kiel cxiam, tiel ankaux nun, Kristo estos glorata en mia korpo, cxu per vivo aux per morto. CXAR CXE MI LA VIVADO ESTAS KRISTO, KAJ MORTI ESTAS GAJNO" (Filipianoj 1:20-21).