KIAL VI MALBENUS?

    Message 1 of 1 , Oct 5, 2008

      KIAL VI MALBENUS?

      "Benu tiujn, kiuj vin persekutas; benu, kaj ne malbenu" (Romanoj 12:14).

      "...ne repagantaj malbonon kontrau malbono, nek insulton kontrau insulto, sed kontraue benadantaj; cxar al tio vi estas vokitaj, por ke vi heredu benon" (1 Petro 3:9).

      Dum mi dissendis miajn kutimajn pregxajn dezirojn por la komenco de la monato per SMS malfrue je la mateno de la unua tago de cxi tiu monato, mi ricevis telefonovokon de nekonatino kiu estis furioza je mi pro tio ke sxi ricevis SMS de mi en sia portebla telefono. Malgrau mia prezento kaj klarigo, sxi ne hezitis malbeni min cxar sxi
      ricevis pregxan deziron de nekonato. Ecx miaj benoj por kontraui sxian malbenoj ne cesigis sxin de sxia malbenado. Mi poste sendis alian SMS plene de benoj al sxi, kvankam sxi ne reagis al la dua SMS.

      La okazo igis mi miri: kial oni malbenus alian personon? Estas kompreneble se oni malbenus iun au ion pro io malbona kiun la persono au io jam faris, au io bona kiun la persono au io ne faris. Tamen, malbeni pro io bona kiu venas de nekonata fonto estas
      neimageble por mi.

      Multaj instruoj de la Sankta Biblio instruas kontrau malbenado,
      anstataue, ili instruas ke ni devas beni homojn, ecx homojn kiuj faras malbonajxojn al ni (Mateo 5:44; Luko 6:28; Romanoj 12:14, 19-21; 1 Tesalonikanoj 5:15; 1 Petro 3:9). Jesuo Kristo kaj aliaj fruaj kristanoj montris cxi tion (vidu: Luko 23:34; Agoj 7:60; 1 Korintanoj 4:12-13; 1 Petro 2:21-23).

      Estus nenia kialo poe malbeni aliajn homojn. Ecx kiam homoj faras aferojn kiuj meritas vian malbenon benu ilin kaj lasu Dion jugxi (vidu: Romanoj 12:19). Vi estas vokita esti beno al aliaj (1 Petro 2:21; 3:9). Kial vi malbenus?

      I eagerly expect and hope that I will in no way be ashamed, but will
      have sufficient courage so that now as always Christ will be exalted
      in my body, whether by life or by death. FOR TO ME, TO LIVE IS CHRIST
      AND TO DIE IS GAIN (Philippians 1:20-21, NIV).