KIEL VI ESTAS RESPONDECA?

    Message 1 of 2 , Jun 14, 2008

      KIEL VI ESTAS RESPONDECA?

      "Sed se iu ne zorgas pri siaj propraj, kaj precipe pri siaj familianoj, tiu malkonfesis la fidon, kaj estas pli malbona ol nekredanto" (1 Timoteo 5:8).

      Je multaj partoj de la mondo, cxi-tage la 15-an de junio, 2008 estas la festo de la Tago de la Patroj. Dum mi gratulas cxiujn patrojn tra la mondo, mi volas demandi de cxiu el ni kiu estas patro kiel respondecaj ni estas kiel patroj.

      Moderna civilazacio jam igis multajn patrojn eviti siajn respondecojn kiel patroj. Kelkaj el tiaj patroj volas havi infanojn, sed ili ne estas pretaj ludi la patrajn rolojn je la vivoj de la infanoj. Kelkaj el ili ne havas la tempon por siaj infanoj. La infanoj ne povas senti la influojn de tiaj patroj je siaj vivoj. Kelkaj el tiaj patroj ne bezonas infanojn, sed ili ne zorgas pri gravedigi nezorgemajn virinojn. Nefideleco al edzaj jxurpromesoj je la vivoj de multaj patroj estas alia kauzo de cxi tio. Mislokitaj cxefaj prizorgoj eble kauzas cxi tion ankau. Kio ajn la kauzo, cxu vi kiel patro estas respondeca?

      La Sankta Biblio estas plena de kie patro povas esti respondeca kaj prizorgas siajn infanojn. Li devas instrui ilin (Sentencoj 1:8; 22:6). Li devas ordoni al ili (Sentencoj 6:20). Li devas gvidi, kuragxigxi, kaj averti ilin (Jeremia 3:4; 1 Tesalonikanoj 2:11). Li devas deteni ilin de la faro de malmoralajxoj (1 Samuel 3:13). Li devas puni ilin (Readmono 21:18; Sentencoj 23:13-14; 29:17; Hebreoj 12:9-11). Li devas esti zorgema pri iliaj bezonoj kaj petoj (Mateo 7:10). Li ne devas kolerigi ili, sed anstataue nutradi ilin je la vojo de Dio (Efesanoj 6:4). Li devas provizi por iliaj bezonoj (1 Timoteo 5:8).

      Kiel respondeca vi estas kiel patro? Cxu vi zorgas pri viaj infanoj? Cxu ili sentas viajn patrajn influojn je iliaj vivoj? Surtera patro estas la plej bona figuro de nia cxiela Patro. Kiel vi prezentas Dion je la vivoj de viaj infanoj? Felicxan Tagon de la Patroj!

      Je la servo de Dio,

      Bayo Afolaranmi (Pastoro)

      I eagerly expect and hope that I will in no way be ashamed, but will
      have sufficient courage so that now as always Christ will be exalted
      in my body, whether by life or by death. FOR TO ME, TO LIVE IS CHRIST
      AND TO DIE IS GAIN (Philippians 1:20-21, NIV).

      Message 2 of 2 , Jun 16, 2012

        KIEL VI ESTAS RESPONDECA?

        "Sed se iu ne zorgas pri siaj propraj, kaj precipe pri siaj familianoj, tiu malkonfesis la fidon, kaj estas pli malbona ol nekredanto" (1 Timoteo 5:8).

        Je multaj partoj de la mondo, oni celebras la feston de la Tago de la Patroj cxi-semajne. Dum mi gratulas cxiujn patrojn tra la mondo, mi volas demandi de cxiu el ni kiu estas patro kiel respondecaj ni estas kiel patroj.

        Moderna civilizacio jam igis multajn patrojn eviti siajn respondecojn kiel patroj. Kelkaj el tiaj patroj volas havi infanojn, sed ili ne estas pretaj ludi la patrajn rolojn je la vivoj de la infanoj. Kelkaj el ili ne havas la tempon por siaj infanoj. La infanoj ne povas senti la influojn de tiaj patroj je siaj vivoj. Kelkaj el tiaj patroj ne bezonas infanojn, sed ili ne zorgas pri gravedigi nezorgemajn virinojn. Nefideleco al edzaj jxurpromesoj je la vivoj de multaj patroj estas alia kauzo de cxi tio. Mislokitaj cxefaj prizorgoj eble kauzas cxi tion ankau. Kio ajn la kauzo, cxu vi kiel patro estas respondeca?

        La Sankta Biblio estas plena de kiel patro povas esti respondeca kaj prizorgas siajn infanojn. Li devas instrui ilin (Sentencoj 1:8; 22:6). Li devas ordoni al ili (Sentencoj 6:20). Li devas gvidi, kuragxigi, kaj averti ilin (Jeremia 3:4; 1 Tesalonikanoj 2:11). Li devas deteni ilin de la faro de malmoralajxoj (1 Samuel 3:13). Li devas puni ilin (Readmono 21:18; Sentencoj 23:13-14; 29:17; Hebreoj 12:9-11). Li devas esti zorgema pri iliaj bezonoj kaj petoj (Mateo 7:10). Li ne devas kolerigi ili, sed anstataue nutradi ilin je la vojo de Dio (Efesanoj 6:4). Li devas provizi por iliaj bezonoj (1 Timoteo 5:8).

[...]

        PS

        1. Dum mi dedicxas cxi tiun mesagxon al respondecaj patroj tutmonde, pregxu ke kiel Dio rememoris Abrahamon, Manoahxon, Zehxarja-n en la Biblio, Li memoru la atendantajn patrojn kiuj sopiras por esprimi siajn patrajn respondecojn al siaj propraj infanoj.

        2. Cxi tiu mesagxo estis sendita je la 15-a de junio, 2008. Mi sendas gxin denove por memorfesti la ?i-jaran Tagon de Patro kaj donu homoj kiuj havas intereson akirante gxian ellaboritan version se vi petus gxin. Nur skribu al mi per spiritualdigest@.... Dio benu vin!