LA PLEJ GRAVA AFERO

  • Adebayo Afolaranmi
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2004
      Estimataj,

      LA PLEJ GRAVA AFERO

      "Jesuo respondis kaj diris al li: Vere, vere, mi diras al vi: Se homo ne
      estas denove naskita, li ne povas vidi la regnon de Dio" (Johano 3:3).

      La historio de Nikodemo ne estas nova. Lia privata vizito al Jesuo Kristo
      nokte malkasxis multajn verajxojn al ni nutempe. Unu el tiuj
      verajxoj estas la afero de renaskiteco.

      Nikodemo venis al Jesuo por lauxdagnoski Lin pro Liaj instruoj kaj
      mirakloj kaj eble por konigi sin kiel unu el Liaj kasxadmirantoj. Sed Jesuo
      Kristo honestdire repondis al li, ke homo devas esti denove naskita por
      vidi la regnon de Dio. Li devas esti ne nur adorlauxdanto.

      Kial Jesuo donis al li tian respondon? Nikodemo estis Fariseo - unu
      el tiuj kiuj "apartigis" sin al legxa sinjusteco. En tiutempa Palestino
      [Judujo] ili estis religia kaj politika partio, kiu zorgante pri lauvorta
      interpretado kaj priobeado de la legxo koncerne cxiujn aferojn. Li estis
      ankaux membro de la Juda plej alta regkonsilantaro. Jesuo sxajne diris al li
      ke havante novan naskon donos al li gxustan rangon cxe Dio, ne en la sxtato.

      Kio estas cxi tiu "nova nasko" aux renaskiteco? Gxi ne estas "el sango, nek
      el volo de karno, nek el volo de homo, sed el Dio" (Johano 1:13). Gxi ankaux
      estas "ne el pereema semo, sed el nepereema, per la vorto de Dio, vivanta
      kaj restanta (1 Petro 1:23). Kiel povas cxi tio okazigxi? Per kredo je Jesuo
      Kristo kiel la Savinto kaj Sinjoro de la Universo (vidu cxe Johano 1:12;
      3:16). Cxi tio estas la plej grava afero.

      Cxu cxi tio okazis en via vivo? Ne temas pri via religieco, sinjusteco,
      dankakoraj faroj kaj servoj al Dio. Ne gravas kiom alte vi rangas en la
      socio, "Ne miru, ke mi diris al vi: Vi devas esti denove naskitaj" (Johano
      3:7).

      The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*
      Message 2 of 2 , Oct 7, 2007
        Estimataj,
        LA PLEJ GRAVA AFERO
        "Jesuo respondis kaj diris al li: Vere, vere, mi diras al vi: Se homo ne estas denove naskita, li ne povas vidi la regnon de Dio" (Johano 3:3).
        La historio de Nikodemo ne estas nova. Lia privata vizito al Jesuo Kristo nokte malkasxis multajn verajxojn al ni nuntempe. Unu el tiuj verajxoj estas la afero de renaskiteco.
[...]
        Kial Jesuo donis al li tian respondon? Nikodemo estis Fariseo - unu el tiuj kiuj "apartigis" sin al legxa sinjusteco. En tiutempa Palestino [Judujo] ili estis religia kaj politika partio, kiu zorgis pri lauvorta interpretado kaj priobeado de la legxo koncerne cxiujn aferojn. Li estis ankaux membro de la Juda plej alta regkonsilantaro. Jesuo sxajne diris al li ke la havo de nova nasko donos al li gxustan rangon cxe Dio, ne en la sxtato.
[...]

        Building a website is a piece of cake.
        Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.