PASTORECAJ BENOJ POR VI EN LA JARO 2008!

    Message 1 of 1 , Dec 31, 2007
      PASTORECAJ BENOJ POR VI EN LA JARO 2008!
      Glorata estu la Eternulo por la oportuno de vido de alia jaro – la jaro 2008.
      Kutime, Opeyemi mia edzino, kaj Boluwatife kaj IfeOluwa niaj infanoj kunigxas kun mi deklari cxi tiujn pastorecajn benojn trovigxantajn en Nombroj 6:24-26 sur vi cxi-novjare:
      - la Eternulo vin benu;
      - Li vin gardu;
      - Li lumu al vi per Sia vizagxo;
      - Li favorkoru vin; kaj
      - Li turnu Sian vizagxon al vi kaj donu al vi pacon je la nomo de Jesuo. Amen.
      Felicxan kaj prosperan Novjaron!
      Je la servo de Dio,
      Bayo Afolaranmi (Pastoro),
      Baptist Building, Oke Bola,