SEKAJ OSTOJ JA REVIVIGXAS DENOVE!

    Message 1 of 1 , Nov 25, 2007

      SEKAJ OSTOJ JA REVIVIGXAS DENOVE!

      "Arbo havas esperon, se gxi estas dehakita, ke gxi
      denove sxangxigxos, kaj gxi ne cxesos kreskigi
      brancxojn. Se gxia radiko maljunigxis en la tero, kaj
      gxia trunko mortas en polvo, tamen, eksentinte la
      odoro de akvo, gxi denove verdigxas, kaj kreskas plue,
      kvasaux jxus plantita" (Ijob 14: 7-9).

      Mi estis felicxa dum mi tajpis cxi tiun mesagxon tiun
      nokton. Mia unua propra komputilo ekmalfunkciis. Mi
      pensis ke miaj informoj en gxi estis perditaj. Mi
      estis depremita tiam. Tamen, la "sekaj ostoj" de la
      komputilo revivigxis kiam mi riparis gxin. La
      revivigxo temas pri la informoj en la komputilo kiujn
      mi retrovis sendifektaj! Estas mirinde al mi ke tio
      okazis.

      La evento rememorigis min pri la vortoj de Ijob en la
      Sankta Biblio citita supre. Kiam la komputilo
      ekmalfunkciis, mi preskau perdis la esperon precipe
      dum la teknikisto kiu volis reparis gxin sciigis min
      pri la financa impliko de la riparo. Vi eble povas
      pensi kiel depremita mi estis tiam, sed, je la sentado
      de "la odoro de akvo, [la komputilo] denove verdigxas,
      kaj kreskas plue, kvasaux jxus plantita." Mi ne nur
      povis uzi gxin denove, sed cxiuj informoj en gxi estis
      sendifektaj.

      Kio estas la senespera situacio en via vivo? Kio estas
      tio bona kio sajnas mortinta cxe vi? Kiuj estas tiuj
      sekaj ostoj en via vivo? Jen espero! La sekaj ostoj
      povas revivigxi.

      Kiel Profeto Jehxezkel en Jehxezkel 37, parolu al la
      sekaj ostoj. Ili ja revivigxos. Ili postulas vian
      esperon de "la odoro de akvo" por igi ilin denove
      verdigxi, kaj kreski plue, kvazaux jxus plantita".
      Kiel tiu komputilo, via sekaj ostoj povas revivigxi.

      Mi unue elsendis cxi tiun mesagxon je la 10-a de
      aprilo, 2003. Mi nur faris kelkajn sxangxojn al la
      originala mesagxo.

      Never miss a thing. Make Yahoo your home page.
      http://www.yahoo.com/r/hs