CXU VI TIEL ESTAS HONESTA?

    Message 1 of 1 , Oct 21, 2007

      CXU VI TIEL ESTAS HONESTA?

      "Oni ne postulis kalkulan raporton de tiuj homoj, en kies manojn oni donis la monon, por transdoni al la farantoj de la laboroj, sed ili laboris konfidate" (2 Regxoj 12: 15).

      Mi dubas cxu ni povas trovi homojn kiel tiujn homojn (en la periodo de Regxo Jehoasx de Judujo) kiuj estis tiel honestaj ke oni ne postulis kalkulan raporton pri iliaj financaj respondencoj. Tiuj estis homoj en la malluma epoko de Izrael kaj Judujo. Tamen ili laboris konfidate. Estis simila situacio dum la regxeco de Josxija (vidu 2 Regxojn 22:7).

      Cxu oni konas vin kiel honestan homon? Cxu homoj cxe vi admiras vin pro via honesteco? En korupta societo kiel la nia, cxu vi havas tiun solidan honestecon kiu povas alfronti la provon de honesta vivado cxiutage? En societo kie regas socia maljusteco kaj korupteco, cxu vi povas esti tiu homo de honesteco kiun oni povas konfidi per komuna kaso? Cxiutage, ni pregxu al Dio ke ni vivu honestan vivadon.

      http://mail.yahoo.com