ESTU DANKEMA CXIAM

    Message 1 of 1 , Jul 1, 2007

      ESTU DANKEMA CXIAM

      "Pri cxio donu dankon; cxar tia estas la volo de Dio en Kristo Jesuo pri vi" (1 Tesalonikanoj 5:18).

      La rakonto de tri homoj kiuj iris por danki sian Kreinton estis dirita. La unua havis nur pecon da vesto por kovri sian korpon. Li devis esti nuda dum la tempo en kiu li lavis kaj sekigis la pecon da vesto kiam gxi estis malpura. La dua havis nur pantaloneton. La tria ne havis ion. La unua kiu unue esprimis sian dankemon dankis Dion pro la peco de vesto kiun li havis kaj ankau dankis Dion ke li estas pli bona ol la aliaj du homoj. La dua homo ankau dankis Dio pro sia situacio kvankam li havis nur pantaloneton. Li estis dankema al Dio cxar li ne estis kiel la tria homo kiu ne havis ion. Oni mirus pri tio kion la tria homo kiu ne havis ion dankus Dio, sed li ankau esprimis sian dankemon al Dio cxar, lau li, li estis pli bona ol la mortintoj. Li kredis ke estas espero por li ke estos pli bone kun li baldau.

      Cxi tio estas malnova rakonto kiu intruas nin ke ni devas esti dankemaj je ia ajn situacio en kiu ni trovas nin. Kiam estas vivo, estas espero. Ne gravas la situacio, se ni pensus tre bone, ni havas kialojn por danki Dion. Tiu himna skribinto (Johnson Oatman, la Juna) diris:
      When upon life’s billows you are tempest tossed,
      When you are discouraged, thinking all is lost,
      Count your many blessings, name them one by one,
      And it will surprise you what the Lord hath done.
      [Esperante: Kiam vi estas jxetita je la ondego de vivo,
      Kiam vi estas malkuragxita, pensanta ke cxio estas perdita,
      Kalkulu viajn benojn, nomu ilin unu post unu,
      Kaj vi estos surprizita pri tio kion Dio jam faris.]
      Eternulo, mi dankas Vin pro tiu kiu mi estas kaj cxio kion Vi jam faris, faras, kaj faros por mi. Dankon Jesuo!

      Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.